Cthulhu Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Si hei til VirtualLink.Vil ha ny USB-standard for å slippe VR-ledningkaos Lenke til kommentar
K2D Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Hvorfor ikke bare kalle den The Umbilical Cord, eller "navlestrengen" på godt norsk..? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Hvorfor ikke bare kalle den The Umbilical Cord, eller "navlestrengen" på godt norsk..? Den får ikke det navnet før den også gir næring til spilleren, slik at man slipper å ta av seg VR-headsettet på flere dager. 3 Lenke til kommentar
SecretRaindrop Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Neiiiiiii!! Dyp og utfyllende kommentar. Takk for den! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5xceXKO3 Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Uff da. Enda mer kaos med usb c varianter Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Dyp og utfyllende kommentar. Takk for den! Trengte det egentlig noe mere utfyllende?? R you a BoT? Endret 19. juli 2018 av Thalboo Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg liker USB-C, men må si jeg endret mening når jeg leste hvor mye vi betaler for bruk av den pluggen. En kjent hodetelefon-produsent svarte nylig på negativ omtale om at de brukte mikro-USB i stedet for USB-C på en ny hodetelefon, og de svarte at royalties ville hevet prisen fra 1000 til 1250 kroner. Det er drøyt, og jeg ville ikke kjøpt USB-C varianten hvis jeg kunne velge, til den merkostnaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå