inzyr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg lurer litt på hvordan det er å ha trådløs tastatur og mus (basert på RF eller hva det enn nå er, ikke bluetooth). Det jeg er litt redd for er at jeg har hørt at noen andre med samme type tastatur og mus kan fange signalene som sendes og se alt jeg gjør. Er dette sant? Finnes det isåfall noe jeg kan gjøre for å forhindre det? (Jeg liker ikke tanken på at noen kan snope og se hva jeg driver med) Endret 15. desember 2003 av inzyr Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg er fornøyd med mitt Cordless Desktop MX. Men en ting er sikkert det er at når du har trådløs T og M er at du har lader til musen din. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) OK, ser ut som en god mus og tastatur, men er den sikker. Hater når noen har muligheten til å se hva jeg driver med. Finnes det noen form for beskyttelse fra dette (noe software fra logitech...) Endret 16. desember 2003 av inzyr Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Ja det er utrolig bra tastatur og mus. Jeg var ikke klar over at man kan fange opp signaler til andre. Jeg synes det hørtes rart ut. PS: Cordless Desktop MX var til 909 kr på julekalenderen i går på komplett.no (veldig billig, jeg betalte 1199 kr for mitt) Endret 16. desember 2003 av Fenalår Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 OK, har du brukt den på LAN sammen med andre som har det samme tastaturet og mus? Skapte dette noen problemer? Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Rekkevidden er bare ca. 5 meter på de fleste trådløse tastaturer, så det er ikke noe stort problem. Untatt på LAN da. Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Mener å vite at alle de nyere trådløse er kryptert. Når mottaker og sender først er synkronisert, så skal det du nevner ikke kunne forekomme. Det var noen tidlige modeller der dette var et problem. Sjekk også her [url="http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=1&CONTENTID=6012&countryid=13&languageid=1"]http://www.logitech.com/index.cfm?page=pro...13&languageid=1[/url] Endret 16. desember 2003 av Eldroy Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Har lest litt nå på logitech sin side om sikkerheten og fant ut at den bruker kryptering slik at ingen kan lese hva som sendes. Så nå ble den et mye mer fristende å kjøp Endret 16. desember 2003 av inzyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå