h3ymick3y Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 1 hour ago, A3T said: Har straks nytt gullkort til å gis bort. Jeg er interessert! 🙂 Lenke til kommentar
A3T Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar h3ymick3y skrev (På 28.1.2025 den 11.21): Jeg er interessert! 🙂 Send PM 1 Lenke til kommentar
A3T Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Da er gullkortet på plass, ta kontakt på pm dersom du ønsker dette i "gave" 1 Lenke til kommentar
flaps Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar A3T skrev (På 11.2.2025 den 20.40): Da er gullkortet på plass, ta kontakt på pm dersom du ønsker dette i "gave" hei, Jeg er intressert men kan ikke sende pm Lenke til kommentar
RBQ Skrevet tirsdag kl 10:34 Del Skrevet tirsdag kl 10:34 A3T skrev (På 11.2.2025 den 20.40): Da er gullkortet på plass, ta kontakt på pm dersom du ønsker dette i "gave" Er interessert om det er tilgjengelig :-) Lenke til kommentar
rolf_han Skrevet lørdag kl 14:37 Del Skrevet lørdag kl 14:37 Noen som har tilgjengelig gavegull? Send gjerne PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå