Eurobonusjeger123 Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Hei, Ønsker gullkort, ta kontakt så blir vi sikkert enige! Lenke til kommentar
h3ymick3y Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Hei! Noen som har et gullkort å gi bort? ☺️ Lenke til kommentar
A3T Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Har et gullkort og et sølvkort liggende, send pm Lenke til kommentar
A3T Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Har fortsatt gullkort og sølvkort tilgjengelig Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Å kjøpe status fra en person man aldri her truffet er antagelig den mest usikre transaksjonen som finnes. Og da dette er imot avtalevilkårene hos SAS vil man antagelig ikke få så mye hjelp der om man blir lurt. Lenke til kommentar
A3T Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar robertaas skrev (1 minutt siden): Å kjøpe status fra en person man aldri her truffet er antagelig den mest usikre transaksjonen som finnes. Og da dette er imot avtalevilkårene hos SAS vil man antagelig ikke få så mye hjelp der om man blir lurt. Det er riktig. Så viktig å ta dialog med selgeren. Lenke til kommentar
h3ymick3y Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Derfor det står «gi bort» … Lenke til kommentar
zapparr Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars A3T skrev (På 13.2.2024 den 9:38 PM): Det er riktig. Så viktig å ta dialog med selgeren. @A3T Send meg PM. Jeg får ikke kontaktet deg pga 0 meldinger tilgjengelig. Lenke til kommentar
zapparr Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Interessert i EBG som gis bort. Ta kontakt på PM. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Gullkort vil vare 1 år før status må tjenes opp igjen. https://www.sas.no/hjelp-og-kontakt/ofte-stilte-sporsmal/give-away-membership/how-long-is-my-membership-card-valid/ 1 Lenke til kommentar
A3T Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars zapparr skrev (På 29.3.2024 den 3:40 PM): Interessert i EBG som gis bort. Ta kontakt på PM. Har sendt deg en PM 1 Lenke til kommentar
johankris Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Hei, noen som har gullkort å gi bort? Send PM Lenke til kommentar
johankris Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai On 13.2.2024 at 9:25 PM, A3T said: Har fortsatt gullkort og sølvkort tilgjengelig Er interessert i gullkortet dersom du fortsatt har det. Lenke til kommentar
h3ymick3y Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai 13 minutes ago, johankris said: Er interessert i gullkortet dersom du fortsatt har det. Jeg er interessert Lenke til kommentar
beeee4 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Heisann! Trenger sårt et gullkort om noen har et å avse. Send meg gjerne en PM så blir vi enige. ha en flott dag videre! Lenke til kommentar
Yapper Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli (endret) Jeg er interessert i eurobonus gull. Hvis noen har mulighet til å gi bort, så kan jeg gjerne gi noe tilbake. send meg en PM 🤞 Endret 29. juli av Yapper Lenke til kommentar
Fungy Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Hei. Ble nettopp nedgradert fra EBS. Hvis noen har EBS eller EBG de ønsker å gi bort, ta kontakt på PM. Jeg ville satt stor pris på det 🤩 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå