Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Get sommerkampanje, "gratis høyere internett hastigheter i 2 måneder"

Anbefalte innlegg

Er Get kunde. Oppgraderte Get internett for knappe 20 dager siden fordi jeg så de hadde en sommerkampanje der høyere hastigheter var gratis i 2 måneder? Så kommer jeg tilbake fra ferie og har fått en regning på 939kr. Wtf? Gratis ut august stod det.

Har hørt de scammer folk via skjulte avtalevilkår som man ikke ser når man trykker en enkelt knapp for å oppgradere. Hjelper det å klage? Virker som villedende markedsføring da regningen kom tidlig i juli. Får ringe dem i morgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring eller chat med dem. Var borti akkurat det samme i fjor sommer, men de løste det greit etter en henvendelse. Virket som det ikke var et helt ukjent problem med feilfakturering på slike kampanjer. På neste faktura var det mange linjer med diverse tjeneste og tilhørende krediteringer, men alt stemte til slutt nederst.

Lenke til kommentar

Har også opplevd tull i forbindelse med sommerkampanjen i fjor.

Da var det noe med at kampanjen ikke var lagt inn i systemet med å virke med den boretslagavtalen vi hadde eller noe slikt - selv om det ikke skulle ha noe å si.

Ble fikset etterhvert, men kunne virke som de som kunne fikse på det i systemet var borte, for det tok et par regninger før det ble rett.

Alt ble kreditert etter jeg påpekte det!

Lenke til kommentar

Har også opplevd tull i forbindelse med sommerkampanjen i fjor.

Da var det noe med at kampanjen ikke var lagt inn i systemet med å virke med den boretslagavtalen vi hadde eller noe slikt - selv om det ikke skulle ha noe å si.

Ble fikset etterhvert, men kunne virke som de som kunne fikse på det i systemet var borte, for det tok et par regninger før det ble rett.

Alt ble kreditert etter jeg påpekte det!

Hah, det var samme greia her. De sletta fakturaen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...