Gå til innhold

Studieopptak - feilberegning på poeng fra høyskolen sin side, noen mer erfaring?

charmiss

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med saksbehandlig feil?

Jeg står med snittet jeg hadde ifjor, men jeg har tatt opp en eksamen og sendt inn dokumentasjon på det. Den er dog ikke regnet med, ser ut som det har blitt glemt. Har sendt mail, men er redd for at det er for sent. 

Noen som har vært borti noe lignende? 
Hvis de regner med den nye karakteren min kommer jeg nemlig inn, nå står jeg på venteliste..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke personlig erfaring, men mine to venninner hadde problemer med feilberegning som medførte at de ikke kom inn. Hun ene søkte et kjemi/biologi-studium i oslo, men kom ikke inn fordi SO ikke hadde fått med seg at hun hadde hatt realfagene som var krav for å komme inn (enda alt sto på samme vitnemål). Det var mye telefonsamtaler og mailer, men hun fikk ordnet det innen suppleringsopptaket, og da fikk hun plass som nr 1 på ventelista slik at hun kom inn på suppleringsopptaket. Den andre venninna mi søkte på medisin, men kom ikke inn fordi SO ikke hadde gitt henne realfagspoengene, og dermed hadde hun for lite poeng. Hun forsøkte også med telefoner/mailer, men av en aller annen merkelig grunn fikk de altså ikke ordnet opp i dette, og hun måtte vente et år for å søke på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...