tom waits for alice Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Jeg har lenge ønsket meg en stil som kunne vise at noe var et eksternt sitat (fra en avis, Wikipedia eller annet). Ofte bruker man sitatboksen til dette, men den er jo helst laget for sitater fra tidligere poster. Selv pleier jeg når jeg gidder å rykke inn sitatet, og kanskje gi det fnytter og kursiv om det er et utsagn fra noen. En egen tag for slike sitater kunne ha et tydelig sitatikon på siden, og en mulighet for å lime inn en link til kilden direkte. Geir Endret 17. juli 2018 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Det er nok dessverre utviklingsstopp på forumet for tiden, i påvente av å kunne jobbe med oppgradering. Ideen er god, men er ikke noe jeg ser det som aktuelt å forholde meg noe nærmere til før vi får gjennomført nødvendige oppgraderinger. Beklager det! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2018 No problem. Takk for svar! Geir Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Det hadde vært praktisk ja. Er litt skeptisk til om det blir brukt korrekt, men det får man eventuelt bare prøve og se. Folk kan gjøre mye rart når de først begynner å tukle med sitatformatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå