AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Hei! Fikk kjønnsvorter for noen år siden. Har hatt et forhold siden da og Tydligvis smittet henne, da jeg mottok sinnamelding fra hun og nye typen i dag om jeg hadde å dekke utgifter for lege og medisin osv for dem begge Ikke at dette bryr meg noe særlig, men spm mitt er er man pliktet til dette? Eller kan jeg bare gi f? Anonymous poster hash: c847d...ab4 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Du er ikke forpliktet til å betale for noe som helst. Du er heller ikke forpliktet til å opplyse om at du er smittet av kjønnsvorter, men du burde uansett ha sagt ifra om dette dersom du visste det før du lå med henne. Du ser for øvrig ut til å ha en ansvarsfraskrivende drittsekkholdning som du med tiden antageligvis vil tape mer enn du vinner på. 9 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Jeg tror slike utgifter uansett dekkes, da staten har laget noen incentiver for å hindre epidemier av kjønnssykdommer, evt. holde epidemien i sjakk. Men ja, i fremtiden bør du si ifra, eller bruke dong. edit: skrivefeil Endret 17. juli 2018 av Atib Azzad 1 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Litt uklart om du må informere den du kan ha smittet, men det står i alle fall i smittevernloven at du har plikt til å informere legen om hvem du kan ha smittet. Kjønnsvorter er resultat av HPV-virus. Noen HPV-varianter kan gi kreft i munn/svelg/livmorhals/endetarm. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Kjønnsvorter kommer stort sett fra "godartede" HPV-virus, ikke farlig, men kjipt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå