Gå til innhold

Kundene raser mot Chilimobil: Må vente i dagevis på svar

Anbefalte innlegg

Tja, jeg har foreløpig hatt færre problemer med Chili enn jeg hadde med Ice. Med Ice måtte jeg sette opp ting manuelt, og det fungerte ikke i utlandet, osv. osv. Med Chili fikk jeg SIM-kortet i posten, aktiverte det på angitt tidspunkt, og alt har fungert knirkefritt siden. Den ene gangen jeg ringte dem så fikk jeg svar i løpet av kort tid.

Nå ser jeg jo at de tydeligvis er litt ofre for egen suksess, så de må sikkert jobbe litt for å få ting til å fungere bedre. Men personlig har det vært null trøbbel med abonnementet så langt.

Det er jo bra at det ikke var noen problemer hos deg, men saken er jo at det er mange som har hatt problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo ikke opp til deg å bestemme hvem som blir Chilikunder. Og Chili kan ikke på en enkel måte filtrere ut kandidater for abonnementet. De vet jo ikke på forhånd hvor mye data som vil bli brukt, de vet kun max forbruk.

Det er opp til Chili å sette vilkårene for abonnementet. Hvis man er storforbruker (overforbruker) så er ikke abonnementet ment for denne personen.

Det er jo bra at det ikke var noen problemer hos deg, men saken er jo at det er mange som har hatt problemer.

Derav det jeg blant annet skrev: "Nå ser jeg jo at de tydeligvis er litt ofre for egen suksess, så de må sikkert jobbe litt for å få ting til å fungere bedre."

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...