steinjarle Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Og opplever å få regninger uten å ha fått SIM-kort.Kundene raser mot Chilimobil: Må vente i dagevis på svar Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 "Chilimobil-sjef Lars Ryen Mill sier til Tek.no at de har mangedoblet salget i løpet av kort tid, og at de nok dessverre har undervurdert interessen, og da spesielt for Fri Data. " Hadde de spurt meg kunne jeg fortalt de at de burde doblet kundeservice og gått over logistikken før de lanserte. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Atle F Skrevet 17. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2018 Når de sier at de har doblet bemanningen vil det si at de har økt fra 1 person til 2 personer? 18 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Nøyaktig dette skjedde med meg å når jeg var kunde hos de lenger før de fikk denne "mangedoblingen" av salget sitt. Dette har de alltid vært elendige på. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Når de sier at de har doblet bemanningen vil det si at de har økt fra 1 person til 2 personer?Jeg tror de hadde 7 ansatte før. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Norske folk er rimelig urettferdige synes nå jeg, her prøver chilimobil og komme med noe nytt. De som alle andre "over invisterer" ikke i alt før de vet med sikkerhet om det er noe interesse i produktet. Det ble stor pågang og de sliter med å etterfylle kravene. Gi dem litt tid til å tilpasse seg i stedet for å sende inn klage så fort dere får muligheten. De jobber nok med saken og vil nok prøve å gjøre det de klarer for å få til et godt tilbud til alle med en hyggelig og service innstilt kundeservice. Det eneste de kunne gjort for å bremse ned på problemene ville vært å stoppet salget av abonnement og ventet til ting har stabilisert seg igjen. Men det er vel ingen bedrifter som ønsker dette. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Preben Håkstad Samsonsen Skrevet 17. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2018 Ettersom bare de som klager kommer fram må jeg skrive her som veldig fornøyd kunde: det tok 3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde simkort i hånden og kun 7 dager fra bestilling til det ble aktivert. Kontaket kundeservice angående mobildata oppsett, fikk svar innen 1 time og alt fungerte og fungerer strålende. - terningkast 6 fra meg! 18 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Norske folk er rimelig urettferdige synes nå jeg, her prøver chilimobil og komme med noe nytt. De som alle andre "over invisterer" ikke i alt før de vet med sikkerhet om det er noe interesse i produktet. Det ble stor pågang og de sliter med å etterfylle kravene. Gi dem litt tid til å tilpasse seg i stedet for å sende inn klage så fort dere får muligheten. De jobber nok med saken og vil nok prøve å gjøre det de klarer for å få til et godt tilbud til alle med en hyggelig og service innstilt kundeservice. Det eneste de kunne gjort for å bremse ned på problemene ville vært å stoppet salget av abonnement og ventet til ting har stabilisert seg igjen. Men det er vel ingen bedrifter som ønsker dette. Det er her bemanningsbyråer og midlertidig bemanning kommer inn. Er man i ferd med å lansere ett produkt som dette, så leier man inn x-antall personer for en kort tid. Så finner man ut om man trenger alle eller ikke, og tar avgjørelser basert på dette. 3 Lenke til kommentar
Patek Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ringte kundeservice i dag for å si opp Sumo abb som fulgte med. Var nr 13 i køen og 16 min ventetid ca. Valgte at de skulle ringe meg opp. Ventet ca 10 min så ringte de meg og jeg fikk ordnet det på under to minutter. Tommel opp 5 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Send de epost. Får svar i løpet av levelig tid. Lenke til kommentar
Populært innlegg Odne Grimstad Skrevet 17. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2018 Er også veldig fornøyd. Det er så lett å klage og fortelle andre hva de skal gjøre. Endelig begynner det å skje noe som monner i mobilmarkedet. Sutrere, gi heller de andre selskapene pepper, for det trenger de. 13 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Synd det er så amatørfirma...kunne godt tenkt meg det abonnementet...men tar ikke sjansen 2 Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg tror de hadde 7 ansatte før. Førstelinje kundeservicen dems er nok ikke ansatt i Chilli Mobil AS, men leid inn fra eksterne selskaper. Det er veldig vanlig å leie inn denne biten. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg BadSmile Skrevet 17. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2018 Hvem i Chilimobil har skadet Tek for at dem alltid er på strupen til Chili? Chilimobil har gjort noe godt for Norge, og alt jeg ser er negative artikler og kommentarer. Nå har jeg ikke vært kunde lenge, men fikk svar fort på mail når jeg avsluttet Sumo, fikk SIM kortet under 1 uke, og alt i alt en god opplevelse. "Én kunde sier dette, en annen dette"? Virkelig verdt å lage en nyhetsartikkel utifra kommentarer på facebook? 17 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Det er her bemanningsbyråer og midlertidig bemanning kommer inn. Er man i ferd med å lansere ett produkt som dette, så leier man inn x-antall personer for en kort tid. Så finner man ut om man trenger alle eller ikke, og tar avgjørelser basert på dette. Man trenger fortsatt opplæring, kjæresten min jobber på kundeservice og der var det 3 ukers opplæring. Tviler på at det bare er å kaste folk ut i en oppgave som krever at man har kjennskap til produkter, datoer, løsninger osv helt uten videre. 3 Lenke til kommentar
Joakim78 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ikke overraskende at dette har oppstått. En liten aktør lanserer ett produkt de håper skal øke deres markedsandel. Men de hadde ingen garanti for hvor stor økningen ville bli el hvor fort det ville skje. Forståelig da, fra deres ståsted, at de ikke økte bemanningen i forkant. Ingen vil øke utgiftene før inntektene for å forsvare det er en realitet. Samtidig må jo kundene få klage på noe som så opplagt er en mangelfull tjeneste man betaler for. Man trengte ikke være Snåsamannen for å skjønne at det ville bli en periode preget av barnesykdommer når de lanserte dette fri-data abbonementet. Det interessante er om Chilimobil klarer kvitte seg med de og evt når. Personlig tror jeg ikke at dette får en lykkelig slutt for Chilimobil 1 Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Jeg er også en fornøyd kunde. Svartid var elendig i begynnelsen, men har blitt mye bedre syns jeg. Ønsker meg nå bare wifi tale og en fungerende app, så er jeg veldig fornøyd. Takk til chilimobil at de lanserte fri data. Håper flere følger. Endret 17. juli 2018 av friendsmag 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Hvem i Chilimobil har skadet Tek for at dem alltid er på strupen til Chili? Chilimobil har gjort noe godt for Norge, og alt jeg ser er negative artikler og kommentarer. Nå har jeg ikke vært kunde lenge, men fikk svar fort på mail når jeg avsluttet Sumo, fikk SIM kortet under 1 uke, og alt i alt en god opplevelse. "Én kunde sier dette, en annen dette"? Virkelig verdt å lage en nyhetsartikkel utifra kommentarer på facebook? Er tydelig at Chillimobil artikler skaper massevis av klikk mtp interessen i kommentarfeltet. Er vel slik de velger 4 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Fikk selv regning fra Chilimobil for "fri data" abonnement uten at jeg er kunde hos dem.. 5 Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Hvem i Chilimobil har skadet Tek for at dem alltid er på strupen til Chili? Chilimobil har gjort noe godt for Norge, og alt jeg ser er negative artikler og kommentarer. Nå har jeg ikke vært kunde lenge, men fikk svar fort på mail når jeg avsluttet Sumo, fikk SIM kortet under 1 uke, og alt i alt en god opplevelse. "Én kunde sier dette, en annen dette"? Virkelig verdt å lage en nyhetsartikkel utifra kommentarer på facebook? Som i andre saker, hvem er det som "skriker" høyest, er det de 1000 veldig fornøyde kundene eller de 50 som klager på Facebook? Helt enig med at dette er en tullete artikkel uten særlig substans. De burde fokusere på at Chilli har mangedoblet salget sitt og fokuserer på å senke ventetiden på kundeservice. Kundeservice er jo viktig, spesielt på nett, siden veldig få ringer kundeservice. Jeg har ikke noe "kundeforhold" til Chilli, bruker bare 2GB fra Ice, resten av surfing gjøres på WiFi. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg