JuZt3r Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nja, klarte å slette noe i regedit som ikke skulle slettes.. Hehe, nå tenker nok de fleste "omg plz woot a noob" nja kanskje. Vel, bomma litt sletta hele run "mappa" der, vet ikke om det har noe å si, men vil gjerne ha den tilbake. Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake ? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 gjenoprett strengen fra backupen du tok FØR du begynnte å leke i registeret... du tok vel backup først, vel..? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Backup er for n00bs ta å reinstaler.. venn deg til det så er det ikke så hardt neste gang Lenke til kommentar
rwu Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Backup er for n00bs ta å reinstaler.. venn deg til det så er det ikke så hardt neste gang når formaterte du bort/reinstallerte windows sist? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 gjenoprett strengen fra backupen du tok FØR du begynnte å leke i registeret... du tok vel backup først, vel..? næsj. ekke pingle hehe, nei gjorde ikke det. skulle bare fjerne en fil fra startup. Men mappa som var markert. noe jeg merket når den var borte.. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Backup er for n00bs ta å reinstaler.. venn deg til det så er det ikke så hardt neste gang når formaterte du bort/reinstallerte windows sist? Er vel et par måneder siden.. EDIT: Jaja, dret i det og hoppa vekk fra windows.. får se neste gang jeg prøver å komme inn.. Kommer jeg inn så er jo det bra, kommer jeg ikke inn så får jeg bare lære meg å leve med det.. Endret 15. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå