Gå til innhold

Vil alt starte som normalt etter oppgradering?

Anbefalte innlegg

Jeg skal straks oppdatere min PC (stasjonær) som fra før har Windows 10 Pro (kjøpt på minnepinne). Det meste foruten selve SSD'en blir skiftet, så da er spørsmålet hvordan ting vil oppføre seg når jeg er ferdig og prøver å starte det hele? Burde det bare gå bra eller er det noen nøkkelelementer jeg bør tenke på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvis han har bytta ut alt bortsett fra SSD`en, så holder det vel ikke å reinstallere Windows 10. Den må vel også aktiveres på nytt igjen? At han igjen må betale for en ny nøkkel? Det var iallefall det som skjedde hos meg på en PC der jeg satt inn en SSD med Windows 10 Aktivert. Da måtte jeg aktivere den på nytt igjen. Altså. Ja. Det fungerer vel uten aktivering, men det bør jo aktiveres.

Lenke til kommentar

Ja, den må aktiveres på nytt igjen ja. Sist jeg gjorde det så bare ringte jeg inn å sa at jeg hadde byttet hovedkort. Fikk ny lisens, no problemo :)

Mener å huske at jeg var borti noe tilsvarende forrige gang jeg oppgraderte - men at det bare skjedde via nett. Kan ikke huske at jeg tok kontakt med noen i hvert fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...