the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Har ikke MSN Messenger på skolen. Sysadmin har drevet på med begrensning av kontoer i det siste... Hvorfor ikke få vite spesifikasjoner?? PB er lamers! Lenke til kommentar
0din Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Så se å komme seg på eros dah!!! tar litt for lang tid å kommunisere på forumet... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Eråzz, duliksom... Moroklumpen... Dersom noen syns denne tråden har fått litt personlig preg i det siste, så jodah, dere har nok rett... (Dessuten er den 16porters switchen han har i profilen sin, hos meg nå... Muwahahah!) Lenke til kommentar
ExEc Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Bare sånn når vi først er inne på PII maskiner. Jeg har en PII 333 som jeg ikke har fått klokket "to the limit". Har i lengre tid kjørt den på 400 MHz, og dette drar den uten å svette. I det hele tatt kan jeg ikke kjenne at prosessoren er på når jeg tar på kjøleribben. Tenker på å kjøpe et gammelt bx hovedkort som kan gå høyere enn 80 Mhz FSB. Og dessuten kjøre på en 80mm kjøler på ribba. Tror jeg kan klare å få denne greia opp i 500 Mhz kanskje... Har hørt ganske ekstreme tilfeller med denne prosessoren, og det har jo også med at den var den første som ble produsert med Deutches kjernen. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Med litt mer ekstrem kjøling, kan nok det meste gå... Vannkjøling? Lenke til kommentar
0din Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Nå var nå dette snakk om en pentium 1 prossessor dah.... Men Jeg har et lite håp om å få den opp på 300 Mhz.... Bare jeg finner ut av det der teite hovedkortet på den der Packard Bell Dritt maskina den står i.... Hovedkortet ligger faktisk i bunnen av maskina og kassa er en kombinasjon av vanlig tower og desktop... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei psilocybe! Kanskje du kan friske opp hukommelsen min..?Boxed kjøling? Btw,kva hovedkort brukte du..?Eg har ein p2 233Mhz med LX-440 hovedkort.. Skal det funke å klokke den opp til 293Mhz slik som du gjorde..?(ny når det gjelder overklokking..) Har aldri hatt bruk for det.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Aldri hatt bruk for overklokking...? Underklokking, da? (Har hørt at det faktisk er folk som underklokker, for å slippe unna ekstem-kjøling og sånt...) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei the_ruthless! For å seie det slik eg greier å kjøre alle programmer som eg har føler eg har behov på på min p2 233MHz uten at det hakker.. Eg spiller ikkje mykje.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Vel, jeg er tilhenger av ekstrem multi-tasking... Hva gjør du, generelt, på PC'en? Hvor mange programmer har du kjørende samtidig? Og hvor mye RAM har du da på 233MHz'en? Hadde, som kjent, 80MB på min Pentium (100MHz)... Kjørte det mest utrolige på den... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Vel, eg hadde opprinnelig 64mB sd-ram.Det gjekk faktisk heilt ok å ha så lite ram når eg dreiv med videoredigering.. :wink: Få fekke g 128mB,no nettopp har eg satt inn slik at eg får 256mB :wink: Driver å hører på musikk.Har kopla til annlegg så kan velge om eg vil kjøre musikk fra pcén eller cd-spillaren og ut på høgtalarane..Kjekt å ikkje bruke vanlege pc speakearar..:wink: Elles så har eg drevet ein del med c++ programering.. Har ikkje møtt på store problem.. Får kjørt nesten alt eg prøver.. Så lenge eg ikkje prøver spill.. Ikkje problem med bluscreen eller at maskina henger seg på andre måter.. Går stabilt og fint.. Kjører nå win98/LinuX Mandrake 8.1 har kjørt win2000/LinuX mandrake 8.1 men,etter at eg formaterte la eg ikkje win2000.Skal gjære det snart.. Synest win2000 er veldig stabilt.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Har også lyst på ordentlig anlegg... Får vondt av de små data-høyttalerne mine... De lager så dårlig lyd... Og etter at subwoofer'n jeg hadde lånt, ble ødelagt, var det absolutt ikke noe gøy... Nå bruker jeg en TrustBassHeadset-greie, men det er for lite, og passer ikke hodet mitt helt... Får vondt i ørene av den... Sånn, trangt, klemmende osv... Men når subben funka, hadde jeg helt grei 4.1-lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå