Spragleknas Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Sikret meg dette kameraet til 995 hos lefdal. Selgeren var sjokkert over prisen som stod på nettsidene deres! Fikk det likevell for 995,- men han skulle ordne opp i den prisen sa han Her er prioversikten .... .... LØP OG KJØP!!!! EDIT: Til sammenlikning koster det 1795 @ Elkjøp Endret 15. desember 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
cd-rom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Sikret meg dette kameraet til 995 hos lefdal. Selgeren var sjokkert over prisen som stod på nettsidene deres! Fikk det likevell for 995,- men han skulle ordne opp i den prisen sa han Her er prioversikten .... .... LØP OG KJØP!!!! EDIT: Til sammenlikning koster det 1795 @ Elkjøp Er det bare jeg som tar helt feil, eller er dette "nesten" samme kameraet som RIMI solgte for 990,- for en uke siden.. Eneste forskjellen er at RIMI solgte HP PhotoSmart 433 og ikke HP PhotoSmart 435.. Noe som betyr 3x digital zoom, og ikke 5x digital zoom.. ______ cd-rom Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Expert selger 435 for 995,- Må da være et bra tilbud? Selges jo for 1600-1800 ellers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå