daubyj Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 SAMLETEST: Barbermaskiner 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kellendil Skrevet 16. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2018 Dere svarer ikke på spørsmålet dere stiller. "Er det noe vits å bruke opptil 5000 kroner på en barbermaskin?" Kanskje teste mot noe billigere? 10 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Dere svarer ikke på spørsmålet dere stiller. "Er det noe vits å bruke opptil 5000 kroner på en barbermaskin?" Kanskje teste mot noe billigere? Sitter igjen med samme oppfatning. Dere kan ikke lage en artikkel hvor premisset for artikkelen er at en skal få avklaring i om dyrt = bedre, for deretter å ikke komme med noen form for konklusjon eller oppsummering. Testene er bra gjennomført dog, men savner den røde tråden. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Klør det like jævlig etter barbering med en 5 laksers barbermaskin? Det lurer jeg mest av alt på. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har skjeggtrimmer, og trimmer i helgene Barbering er bortkastet tid og penger 5 Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har sagt detfør og sier det igjen.... Når Panasonic går inn for å lage flaggskip/toppmodeller/sette stabdarden gjør de som regel det....gang på gang. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg kjøpte Philipps sin toppmodell for noen måneder siden, etter at jeg var fornøyd med den forrige jeg hadde fra Phillips. At den i testen "etterlater seg noen småhår" er en understatement, jeg er alvorlig skuffa. Må gå ekstremt mange ganger over for å få bort det meste, og disse små hårene klarer den aldri få bukt med. Må rett som det er fyre opp den gamle for å få fullgod barbering. Dette er et kjøp jeg angrer på, og ikke noe å bruke tusenvis av kroner på. Hjelpes for et dårlig produkt til prisen.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Klør det like jævlig etter barbering med en 5 laksers barbermaskin? Det lurer jeg mest av alt på. Her har du løsningen: https://www.barbershop.no/collections/etter-barbering/products/sul-filo-del-rasoio-razor-burn-repair 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Sist eg kjøpe kom eg fram til at toppmodellane ikkje var noko betre, men hadde meir funksjonar og tilbehør. Eit par hakk ned hadde like gode motorar, og det som var ekstra på dei dyraste hadde eg ikkje bruk for. 1 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Klør det like jævlig etter barbering med en 5 laksers barbermaskin? Det lurer jeg mest av alt på. Den siste barbermaskinen jeg kjøpte kostet vel rundt 4 høvdinger, men klødde like mye som min første, som ikke kostet 4 camillaer engang. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Er dette så bra at man kan kaste barberhøvelen? Tenker da på vs. Gilette Fusion f.eks. Er drit lei av barberskum og kutt når man har dårlig tid Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Er dette så bra at man kan kaste barberhøvelen? Tenker da på vs. Gilette Fusion f.eks. Er drit lei av barberskum og kutt når man har dårlig tid Hvis du har hud til det, hvorfor ikke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Mao, de er litt mindre skånsomme mot huden enn høvler er? Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Gikk egentlig bare inn her for å se hva den harde kjerne fra hardware.no tiden syntes om en slik test. Men jeg var visst for tidlig ute Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Den der har vi gitt opp for lenge siden, hw.no-tiden er forbi for MANGE år siden 2 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har selv en braun-sak... med CC Men det er så vanskelig å få tak i rensepatroner?! Noen tips? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har sagt detfør og sier det igjen.... Når Panasonic går inn for å lage flaggskip/toppmodeller/sette stabdarden gjør de som regel det....gang på gang. 100% enig. Hos meg er det Panasonic som dominerer innenfor både hvitevarer og "personlige produkter" som tannbørster, barbermaskin osv. Koster kanskje litt mer enn mange andre merker, men du får det du betaler for syns jeg. 1 Lenke til kommentar
Azathoth Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Det mangler en viktig del av testen i og med at dere ikke tester hvordan maskinene er til å barbere hodet. Hvordan er grepet når du skal rundt ørene og bak nakken? Hvordan følger den skallen som gjerne er mye mer buet enn ansiktet? 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Har selv en braun-sak... med CC Men det er så vanskelig å få tak i rensepatroner?! Noen tips? Bestill på nett eller kjøp på Elkjøp? Sybes jeg ser patroner overalt. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Har skjeggtrimmer, og trimmer i helgene Barbering er bortkastet tid og penger ^ This. Jeg bruker en trimmer når jeg føler behov for å fjerne fjespelsen, og sjelden gjør noe mer ut av det enn det. Men jeg har også en barbermaskin for den siste finishen hvis det er noe spesielt sosialt jeg skal på. EDIT: https://www.komplett.no/product/858331# https://www.komplett.no/product/383222# Endret 17. juli 2018 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå