Lurifaksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva med å opprette en kategori, hvor vanlige brukere kan skrive egne "reviews" av ting de har? Kategorien kan være slik at alle innlegg må godkjennes av moderator før de legges til, slik at nivået holdes oppe (Med det mener jeg, at f.eks. en review av ATI Radeon 9700 Pro, som kun inneholder "Jeg får skikkelig masse poeng i 3Dmark, derfor er dette skjermkortet dritbra!!!!!!!!!" aldri blir lagt til). Ja, jeg vet prisguiden har en "Erfaringer" funksjon, men jeg tenkte på litt mer omfattende reviews enn bare "hva er bra, og hva er dårlig". Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Enig, veldig god ide Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette er en kategori som vi allerede diskuterer internt om Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva er vitsen med å ha to system for samme ting ? Brukernes erfaringer ligger jo allerede under "prisguide". Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette er en kategori som vi allerede diskuterer internt om Så det blir absolutt ikke? Hmm. Kjedlig. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette er en kategori som vi allerede diskuterer internt om Så det blir absolutt ikke? Hmm. Kjedlig. Slik "Mr.Ueland" har formulert det her føler jeg de diskuterer det nå. Og dermed er ikke noe bestemt. Å si at det ikke blir allerede vil være litt feil eller hva? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Alex100: Ehh, Ueland sa vel ikke det. Han sa at det ble diskutert, ikke at det ikke blir noe av. Saft-is Det er forskjell på en test og erfaringer, så det vil ikke bli to system. Endret 15. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hva er vitsen med å ha to system for samme ting ?Brukernes erfaringer ligger jo allerede under "prisguide". Som sagt, mente jeg at dette skulle være en kategori hvor folk kunne skrive litt mer utvidede erfaringer/tester, i stedenfor å bare skrive hva som er bra og hva som er dårlig. Jeg ser at enkelte skriver lange innlegg om sine erfaringer som off-topic i andre tråder som er opprettet om samme produktet, og det er synd siden det sannsynligvis ikke blir lest av mange, og kan være vanskelig å finne frem ved søking. Endret 15. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Alex100:Ehh, Ueland sa vel ikke det. Han sa at det ble diskutert, ikke at det ikke blir noe av. Saft-is Det er forskjell på en test og erfaringer, så det vil ikke bli to system. Aha. Thanks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvorfor kan ikke redaksjonen bare samarbeide litt tettere med lesere slik at lesere kan poste egne gider til noen i redaksjonen som igjen sørger for skikkelig layout og publisering som en hvilken som helst annen test. Mao. Mer freelance artikler. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Forresten, er det andre enn meg som savner tester av webhoster? Dette er jo en ting det er særdeles vanskelig for f.eks hw.no å teste. Er til stadighet spørsmål om hvilken webhost en skal bruke, og til stadighet skriver folk om erfaringene sine. Men litt for kort, og litt for mye spredt rundt omkring til at det er voldsomt nyttig... *skal snart bytte webhost, og er usikker på hvilken* Endret 15. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 de gjør det jeg poster en større LCD-skerm test i Januar. og den kommer garantert på førstesiden når jeg er ferdig med den. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg synes det virker som en god ide Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvorfor kan ikke redaksjonen bare samarbeide litt tettere med lesere slik at lesere kan poste egne gider til noen i redaksjonen som igjen sørger for skikkelig layout og publisering som en hvilken som helst annen test. Mao. Mer freelance artikler. Dette fåreslo jeg på en av de konkurransene. Håper det blir noe av. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, det hadde kanskje vært greit å ha et moderert forum for ordentlige brukertester, men spar meg for å legge de ut på selve www.hardware.no, liker å vite at jeg kan stole på artiklene jeg leser der. Et slikt forum hadde sikkert vært en fin plass å boltre seg på for bl.a. Snekker'n Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 meg du snakker til? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) meg du snakker til ? Endret 16. desember 2003 av Saft-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå