FiskePinna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei. Har fått i oppdrag å finne julesagner, helst tradisjonelle. Hvilken julesang synes dere er best? Forslag: Jeg er så glad hver julekveld Glade jul Jul med din glede Deilig er jorden Et barn er født i Bethlehem Du Grønne glitrende Tenn lys, et lys skal brenne Deilig er den himmel blå Nå tennes tusen julelys En Stjerne Skinner Julekveldsvisa Bjelleklang Hei hå, nå er det jul igjen Jeg gikk meg over sjø og land Musevisa Nå er det jul igjen Nå tennes tusen julelys O`jul med din glede På låven sitter nissen Rudolf er rød på nesen Sankta Lucia Så går vi rundt om en enebærbusk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 The night Santa Went Crazy Christmas At Ground Zero Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Som i forrige post med samme tema...." O`Helga natt " med Jussi Bjoerling , ingenting slaar den for meg iallefall..blir garantert julestemning da . Vil da tro at i Skandinavia det er en av de mest prisverdige versjonen av noen som helst julesang . Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har tenkt på det lenge nå, bor du i USA fast Archangel, eller hva? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 A Clockwork Orange Soundtrack - March from A Clockwork ORange (Ninth Symphone, Fourth Movement, Abridged) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Som i forrige post med samme tema...." O`Helga natt " med Jussi Bjoerling , ingenting slaar den for meg iallefall..blir garantert julestemning da . Vil da tro at i Skandinavia det er en av de mest prisverdige versjonen av noen som helst julesang . Er en av mine favoritter den ja. Dog, I'm dreaming of a white Christmas er også en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå