BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) https://www.tv2.no/a/9953129/– Så selv om de trolig hater meg og ikke ønsker meg tilbake, så bør de gjøre det de er forpliktet til, for jeg er en norsk statsborger.Sorry hvis dette er i feil del av forumet! Endret 16. juli 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Den norske stat plikter å gi konsulær bistand til alle borgere som behøver og ber om det. Utover det bør hun etter min mening ikke få hjelp av noe slag. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Nei. Man høster som man sår. Og er det individer jeg ikke føler noen som helst empati og medlidenhet med er det IS-tilhengere. Men jeg synes barnevernet kan reise ned og hente barnet for så å plassere det i fosterhjem. 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Jeg er tilbøyelig til å ha forståelse for at mennesker og spesielt unge mennesker gjør dårlige valg som de angrer på og det kan til og med være positivt for den personlige veksten. I hennes tilfelle ser det imidlertid ikke ut som om hun har lært noe som helst og når hun kun argumenterer med at "Norge må gjøre dette fordi de er forpliktet til det" så gjør hun veldig lite for å vinne sympati. Hadde man sett et snev av anger og ydmykhet så ville det stilt seg annerledes. 4 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hun er jo hjemme. Oppdrag utført. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå