Gå til innhold

PowerColor Radeon 9800pro - meninger

omgplzlame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gode kort :) veldig mye kort til lite penger .. og alle som sier at kortet har dårlige vifter har rett (test-kortet mitt gikk i vasken etter to uker) men ikke nødvendigvis nå lenger, for det ryktes at PC byttet ut viftene, fordi det er billigere å smelle på en bedre vifte enn å bytte ****** antall skadede kort .. hvis du skal kjøpe kort, gå for det der :)

god jul! :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Wow. Here's the first board which has a bit different specifications. Apparently PowerColor didn't think that ATi's reference core speed of 380 Mhz was enough, instead they opted for 400 MHz. They even clocked the memory higher, 760 MHz instead of 680. Not bad! This is the type of thing that we'd like to see more often.

Dette stemmer ikke så vidt jeg kan se. Hvertfall ikke med de nye Powercolor 9800 PRO 128MB kortene. Det kjører på 380/680 som de andre.

Uansett er kortet rått for prisen. Jeg kjører mitt på 425/770, men mistenker at jeg kan få pressa en del mer ut av det med riktig kjøling.

Lenke til kommentar
Fått fart på kortet nå eller har du bytta det??

Fikk den bare til å funke i den andre maskinen før jeg dro. Kortet henger dog ikke på den maskina :(

Jeg har bestillt PC kortet, og jeg håper at den ikke tar jula etter 2 uker..

hvis den gjør det får Komplett.no en storrrrrr klage!

Tipper du vil få det innen få dager iom. at de har det på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...