Atvgutten123 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Hei jeg er en gutt på 15 år og jeg har gått på p-piller i 3 måneder! Jeg fikk den dame kroppen jeg ville ha(store pupper og dame rumpe å smal midje) men jeg lurer på en ting! Vil kroppen min gå tilbake til den kroppen jeg var før jeg startet med dette? Altså at brystene forsvinner og rumpen blir mindre? Jeg håper kroppen blir såm den er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 What? Det er ikke sånn p-piller funker. Det sies at en av bivirkningene er vektøkning (re; større pupper og rumpe) men det er omdiskutert om det er en faktisk bivirkning eller bare noe kvinner skylder på istedenfor mangel på selvkontroll rundt sjokolade. Lenke til kommentar
Atvgutten123 Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 Men hva skjer om jeg slutter med p-piller? Vil kroppen min gå tilbake til det den va før altså mannelig kropp? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Du har allerede en mannlig kropp for det er ikke slik p-piller funker. Selv om p-piller hadde gitt deg former, noe de ikke gjør så enten lyver du eller så spiser du p-piller forgjeves, så hadde du hatt en mannlig kropp. Går ikke an å endre kromosomene dine. Endret 16. juli 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Regner med du neppe har ordnet deg P-piller fra helsesøster eller lege. Hvis du lurer på slike ting og hvorfor du som gutt ønsker å ta P-piller beregnet på jenter så ta det opp med lege, så kan vedkommende hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Lukkes av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg