AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Er ikke bekymret, og tror ikke jeg må til lege eller noe som det, med mindre dere mener jeg bør selvfølgelig. Dette er mest for nysgjerrighets skyld, da jeg følte at jeg ikke fant et bra svar på nett. En sjelden gang får jeg diare, der gjør vel vi alle. I dag har jeg ikke spist eller drukket noe nevneverdig, bortsett fra en ikke så god øl. Mest det samme som de jeg har vært ilag med i dag. Har følt meg bra hele dagen og ikke vært noe som helst dårlig eller uggen. Fortsatt, ut av intet, så får jeg magesmerter, går på do og det spyler ut som en suppe. Etterpå føler jeg meg helt fin som om det aldri var der, og har fortsatt matlyst. Dette er ikke noe jeg plages med, og forekommer veldig sjeldent, men jeg er likevell nysgjerrig på hva som kan være årsaken. Anonymous poster hash: 40ed3...172 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Du hadde en sen reaksjon på ølen tror jeg. Høres ikke digg ut for magen å gå uten mat mens du heller på øl (jeg liker ikke øl heller, æsj).Men det er veldig kjent at alkohol fucker med magen din, diaree er ekstremt vanlig etter alkoinntak. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Hvis du er alkoholiker er sjansen større for diare, enn de som ikke er det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 Hadde spist. Vi hadde pizza rett før, og var bare 1 øl. Drikker "ofte" øl, men var en øl jeg ikke hadde drukket før, kjøpt i finland. Anonymous poster hash: 40ed3...172 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 Du hadde en sen reaksjon på ølen tror jeg. Høres ikke digg ut for magen å gå uten mat mens du heller på øl (jeg liker ikke øl heller, æsj). Men det er veldig kjent at alkohol fucker med magen din, diaree er ekstremt vanlig etter alkoinntak. Ser det jeg skrev kunne misforstås, mente ikke at jeg ikke hadde spist, for det hadde jeg. Mente bare at jeg ikke hadde spist noe spesielt, noe som jeg ikke har spist før eller noe de andre ikke hadde spist. Anonymous poster hash: 40ed3...172 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har mer troen på at pizzaen er synderen her. Spesielt om det er tykk og fettfull pizza. Kan gi noe av de same symptomene. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Er ikke bekymret, og tror ikke jeg må til lege eller noe som det, med mindre dere mener jeg bør selvfølgelig. Dette er mest for nysgjerrighets skyld, da jeg følte at jeg ikke fant et bra svar på nett. En sjelden gang får jeg diare, der gjør vel vi alle. I dag har jeg ikke spist eller drukket noe nevneverdig, bortsett fra en ikke så god øl. Mest det samme som de jeg har vært ilag med i dag. Har følt meg bra hele dagen og ikke vært noe som helst dårlig eller uggen. Fortsatt, ut av intet, så får jeg magesmerter, går på do og det spyler ut som en suppe. Etterpå føler jeg meg helt fin som om det aldri var der, og har fortsatt matlyst. Dette er ikke noe jeg plages med, og forekommer veldig sjeldent, men jeg er likevell nysgjerrig på hva som kan være årsaken. Anonymous poster hash: 40ed3...172 En mulighet kan være irritabel tarm (IBS): https://helsenorge.no/sykdom/mage-og-tarm/irritabel-tarm Lenke til kommentar
K N Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Evt om det kan være noe gluten som du ikke tåler? Oppblåst/luftig osv etter du har spist pizza/pasta og øl? Kan være noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå