kongkonge Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Hei! Sliter med en Peugeot 807 som verken går fram eller tilbake. Den har slitt med oljelekkasje på kassa, men ekskjærringa var ikke flink med å passe på. Jeg skal forsøke å fylle på kassa før jeg gir meg selv ut på å lete etter ny kasse, men finner for F.. ikke ut hvor jeg skal fylle på. Noen som vet? ? Lenke til kommentar
kongkonge Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Det er det som er problemet, jeg har ingen peiling på hvor det fylles på denne kassa. Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 fylles fra bunnen... det er et nivårør innenfor tappepluggen... fyll på med motoren igang... how to: http://www.aussiefrogs.com/forum/peugeot-forum/117634-al4-issues-2.html#post1376801 Lenke til kommentar
kongkonge Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 I følge linken du sendte så skal det fylles via denne «sealed for life» bolten som befinner seg på toppen på min kasse. Takk for hjelpen, da tester jeg ut dette så fort øynene åpnes! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå