Yes yes Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Man kan foreløpig bare se poenggrensen til studiene som du søkte på i søknaden din. Sånn totaloversikt kommer nok i løpet av morgendagen. Takk for infoen. Kom inn, men man må logge inn for å se resultatet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Gratulerer til alle som kom inn på det de ønsket. For oss andre så må det mer arbeid til. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Kom inn på jussen i Tromsø, og er i topp 15 på ventelisten i ordinær kvote på jussen i Bergen. Er det noe sjanse for å komme inn i Bergen utifra dette? Fra hva jeg har hørt tar ikke Bergen opp personer fra venteliste da de overbooker antall studenter dvs. at er du på venteliste til Bergen vil ikke den ventelisten bli rørt ved at de overbooker med noe sånt som ca 1.5-2 studenter per faktiske studieplass. Så studenter som sier nei eller faller fra studiet i Bergen vil ikke bli fylt med studenter fra ventelisten da det allerede er flere studenter enn hva fakultet egentlig har plass til. Endret 18. juli 2018 av Zimmerh Lenke til kommentar
aimar1991 Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Da er suppleringsopptaket ute Lenke til kommentar
ano11 Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Noen som har erfaring om NTNU tar inn folk etter suppleringsopptaket? Ligger som nr 3 akkurat nå. Uff har veldig lyst å komme inn Lenke til kommentar
Paddd Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Hei! Nå har jeg vært på ventelisteplass: 1, helt siden hovedopptaket. Fortsatt så har jeg ikke fått tilbud på Politihøgskolen, er det vits å ha håp fra 4 august? Eller er løpet kjørt? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 29. juli 2018 Del Skrevet 29. juli 2018 Hei! Nå har jeg vært på ventelisteplass: 1, helt siden hovedopptaket. Fortsatt så har jeg ikke fått tilbud på Politihøgskolen, er det vits å ha håp fra 4 august? Eller er løpet kjørt? Jeg tror du ikke får studieplass før 4.August. Det kan være at du får studieplass etter studiestart, da det kan være flere som ikke møter opp enn de har antatt tidligere (det er derfor studiene overbooker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå