Gå til innhold

Cat S61

Anbefalte innlegg

Noen flere som har fått denne nå? Jeg fikk min like før helgen, og er vel i bunn og grunn positivt overrasket.

Telefonen er rask nok til å unngå lag i menyer, skjermen er VELDIG fin, batteriet enormt, og kamera er (kanskje) bra nok.

Spillytelsen er ussel til ubrukelig, og et par runder med fjerning av softwarebugs hadde neppe skadet dog.

Jeg savner også fingeravtrykksleser på telefonen.

Vil du ha en smarttelefon som faktisk tåler å ramle i gulvet bør denne stå på listen over de du prøver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min forrige var cat40 og denne jeg har nå, og har hatt i noen år er 60'en.

Jeg er stort sett fornøyd med cat.

En tlf man kan ta med på camping da den tåler både vann og støt samt ingen problem at guttene låner den. Den tåler det meste, inkl baby som mest har den i kjeften og sikler den ned.

To ting jeg ikke er fornøyd med er at høyttaler lyden er ekstremt svak selv om den ikke er innstilt til 5m og at skjermen ofte mister kontakt med fingrene slik at når jeg scroller i chrome så hopper ofte skjermen opp eller ned. Det samme skjedde med 40'en så jeg antar det er noe som går igjen med cat.

Ellers er det flere Bluetooth enheter som ikke kan pares med cat telefonene.

Opplever dubdet samme med den nye?

Lenke til kommentar

Høyttalerlyd opplever jeg som helt på linje med samsung s7 som jeg hadde tidligere, og har ikke opplevd at skjermen hopper heller.

Av bt-enheter har jeg kun prøvd med Bose QC35 og en tilfeldig fm-sender jeg bruker i bilen. Den sliter med å sende telefonlyd til hodetelefonene samtidig som den er tilkoblet fm-sender for bt-audio (dette taklet s7 fint), men tilkoblet én enhet går alt feilfritt.

Den eneste feilen jeg sliter med så langt er at telefonen ikke ringer (verken alarm eller ringelyd) etter en omstart. Man må velge ringelyd/alarmlyd på nytt for å få det til å virke. Vibrasjon ved alarm/anrop fungerer som den skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...