Saraiha Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Noen her som vet levetid på jordveps? Klarte med et «uhell» å slå en med en fluesmekker. Har studert den nå en stund og er SÅ fascinert! Har prøvd å få den i live igjen, men har ikke greid det ennå xD. Blir takknemlig for alle innspill;) Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Dette passer bedre i Teknologi og vitenskap -> Naturvitenskap. Jordveps er ikke kjæledyr. 1 Lenke til kommentar
Saraiha Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Kommer an på interesser. For meg er veps et kjæledyr.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Nja kommer an på, jeg prøde en gang å ha en svær husedderkopp som jeg fant på veggen som et kjæledyr en gang, desverre døde den kjapt... 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Levetida på alle insekt som kjem inn i leiligheita mi er ca. lik den tida det tar for meg å fiske fram insektssprayen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå