Richard-Martin Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Hei! Har en K960/950 og Q9FN. Har koblet en vanlig HDMI fra ARC i oneconnect-boksen til ARC i lydplanken. Når jeg hører på musikk fra Spotify-appen på tv-en, er det veldig god lyd fra de to bakre høyttalerne, men når jeg har på Netflix(med en tittel som støtter 5.1) så er det ekstremt lav lyd på de små høyttalerne. Er det en eller annen innstilling jeg må fikse på TV’en? Har ikke endret noen ting bortsett fra å sette den til Surround. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Mindre lyd bilde fra bakhøyttalerne i et 5.1 system en fra frontene. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Er det ikke noe kalibrering på lydplanken? Høres ut volumet er stilt veldig lavt på bakhøyttalerne. Er rett som Samco sier at det ikke nødvendigvis kommer så mye ut bak, men kommer det en bil/fly/etc bakfra så skal det høres godt. Lenke til kommentar
Richard-Martin Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Takk for svar. Har prøvd å skru opp lyden på begge høyttalerne bak, men det skurrer når jeg såklart har på det høyeste. Mulig det ikke skal være så høy lyd, men har dere eksempler på hva jeg bør prøve å høre på for å sjekke om det faktisk ikke er noe feil med dem? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Prøv å se om du finner noen demovideoer fra f.eks. Dolby. Har ett tradisjonelt 5.1 anlegg, og der spiller fort bakhøyttalerne like høyt som fronten når det kreves. Konsertvideoer er også fine å teste med, da vil du tydelig høre enten musikk eller publikum alt etter hvilken vei det filmes. Det forutsetter da ett minimum 5.1 lydspor. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Har K950 selv og samme problemet. Leste en test på forhånd at dette var et problem og kjører opp volumet på begge bakhøyttalerene til 3 men sliter med støy fra dem i noen tilfeller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå