Potetflak er godt. Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 RIP ScorpioXbox vil ikke starte opp og får masse feilmeldinger/koder......har prøvd alt mulig så denne må på service.Kjøpt på Elkjøp men skal vel ikke leveres der men Microsoft henter?Noen som kan fortelle en noob mer om hvordan jeg nå går frem? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Sjekk link: https://support.microsoft.com/nb-no/devices Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Print ut adresse lappene ms sender til deg på Mail. Lim dem på en eske med invoice og send den avgårde. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Regn med 5-6 uker før du har den tilbake. Hadde min inne 2 ganger hos Microsoft i Tyskland og da den ikke ble fikset på gang nummer 2 heller så hevet jeg kjøpet og kjøpte en ny på Elkjøp. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 28. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2018 Takker for svar....etter mye om og men så fikk jeg innstallert alle system filer på nytt og maskina fungerer 100% nå.Men regner med at feilmeldingene kommer tilbake så da leveres den inn når det skjer.....etter error kode søk så var det harddisk failure av noe slag så veldig overrasket over at maskina har fungert i over 1 uke Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Min Xbox One X har fått svart skjerm men har fremdeles lyd. Er dette Black Screen-problemet, eller noe annet? Sjekka med annen HDMI-kabel som ikke funka. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Min Xbox One X har fått svart skjerm men har fremdeles lyd. Er dette Black Screen-problemet, eller noe annet? Sjekka med annen HDMI-kabel som ikke funka. Har du forsøkt å resette display settings? https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/tv-or-monitor-screen-is-blank-while-connected Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg har også hatt black screen, men da som følge av noen andre feil i tillegg. Min Xbox One X bestemte seg plutselig for å ikke laste ned oppdateringer lenger, og før det så ga den meg 0x80831002 feilkoden om save game feil. Og den koden fortsatte å komme selv om jeg først prøvde å slette lokale save filer og resynce cloud save, og deretter et par ganger med factory reset. Den feilkoden ga seg til slutt etter 5 eller 6 factory resets, 3 av hvor jeg ikke beholdt noe som helst data. Men "morsomhetene" fortsatte da den som sagt sluttet å laste ned oppdateringer til spill eller apper. Gikk ikke an å gjenoppta nedlastingen i det hele tatt, prøvde å reboote konsollen. Og det var da jeg fikk den første black screenen, da jeg endelig fikk noe bilde så hadde Xboxen gått inn i feilsøkingsmenyen (som du også kan få tilgang til hvis du holder inne bind- og eject-knappene mens du starter opp konsollen). Der fikk jeg først opp feilkoden E105, prøvde å nullstille alt igjen men da fikk jeg bare E102 istedet. Prøvde å nullstille 3 ganger til i første runden, men fikk bare de to feilkodene. I andre runde med dette tullet så hadde jeg på lastet ned offline updateren og lagt den over på en minnepenn, forhåndsregel fra første runde kan man si. Men da jeg skulle prøve å kjøre den fra samme menyen i runde to så fikk jeg beskjed om at noe gikk galt samtidig som E101 feilkoden dukket opp. Var i kontakt med MS support igår, hvor jeg forklarte saken, hvilke feilkoder jeg hadde fått og hvor mange ganger jeg hadde forsøkt å nullstille konsollen. Fikk beskjed om å enten ta kontakt med forhandleren jeg hadde kjøpt produktet hos, eller registerer service på nettsiden til MS. Tok først kontakt med forhandler, GameStop forøvrig, og de ga meg beskjed om å levere inn Xboxen til MS. Registererte service i går kveld, men ble litt forvirret av fraktalternativet. I eposten jeg mottok står det at jeg kan levere den til nærmeste UPS Access Point, men siden et slikt sted er over 130km unna mitt hjem er ikke det aktuelt. Mens på nettsiden til MS så står det i servicebestillingen at Schenker vil kontakte meg innen 2 virkedager for å avtale henting av pakken. Litt usikker hva de mente med det, men jeg antar at det bare dreier seg om frakt fra meg til UPS-terminalen i Oslo eller noe sånt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat samme tullet jeg fikk på mail. Det som skjer er at dagen etter du har registrert en service hos MS så kommer Bring på døren og henter Xboxen. Hvis ikke du er hjemme så legger de igjen en returlapp som du kan bruke. Det tar 4-5 uker før du har xboxen tilbake. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat samme tullet jeg fikk på mail. Det som skjer er at dagen etter du har registrert en service hos MS så kommer Bring på døren og henter Xboxen. Hvis ikke du er hjemme så legger de igjen en returlapp som du kan bruke. Det tar 4-5 uker før du har xboxen tilbake. Da får jeg følge litt bedre med i morgen, siden jeg registrerte servicen i helgen er jo ikke Bring/Posten aktive igjen før enn i dag. Og jeg kunne se noen returlapp i postkassen idag da jeg kom hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvis jeg får feil på Xbox så leverer jeg den på Elkjøp,gidder ikke det surret med MS.....ikke har jeg printer som fungerer heller.Elkjøp er vel forpliktet til å ta imot hvis kunde insisterer? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Hvis jeg får feil på Xbox så leverer jeg den på Elkjøp,gidder ikke det surret med MS.....ikke har jeg printer som fungerer heller. Elkjøp er vel forpliktet til å ta imot hvis kunde insisterer? Ja, Elkjøp må ta i mot. Det var også derfor jeg leverte min direkte til Komplett når den måtte sendes inn for tredje gang. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ja, Elkjøp må ta i mot. Det var også derfor jeg leverte min direkte til Komplett når den måtte sendes inn for tredje gang. ok takk greit å vite Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Lite tips om noen plages med hdmi støy eller blinkende sort skjerm, slå av 2:2:2 på farver rom i Xbox menyen. Lenke til kommentar
SetMeFree Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Min X må inn på service og lurer på om jeg skal slette min gamertag/log in info på maskina eller har det ingen betydning? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Min X må inn på service og lurer på om jeg skal slette min gamertag/log in info på maskina eller har det ingen betydning? Hvis du fortsatt har liv i konsollen så bare ta en factory reset. Min tok helt kveld (disken) så jeg fikk ikke gjort noenting på den før jeg sendte inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå