akelbo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Har kjøpt rettighetene til serien og lover både nye spill og oppussinger av de gamle.Tropico-utgiver Kalypso puster nytt liv i Commandos-serien Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Lovende. Oppdatert grafikk og coop i Commandos er noe som frister. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Spennende nyheter. Storkoste meg med disse spillene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Lovende. Oppdatert grafikk og coop i Commandos er noe som frister. Enig. Har du prøvd Shadow Tactics: Blades of the Shogun? Veldig likt Commandos-spillene og en av fjorårets beste spillopplevelser for min del. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Kjøpte Commandos Ammo Pack på GOG så snart jeg hørte nyheten, så varmer opp allerede. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Hadde mange timer underholdning med dette spillet på 90 tallet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Enig. Har du prøvd Shadow Tactics: Blades of the Shogun? Veldig likt Commandos-spillene og en av fjorårets beste spillopplevelser for min del. Enig. Var et kjempe bra spill. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Noen som husker Desperados? Samme type spill, satt i en cowboysetting <3 Anbefales på det sterkeste hvis du likte Commandos! Takk for tipset om Shogun btw! Skal kjøpes i morgen! Var det ikke et par missions i Norge også i Commandos? Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Var det ikke et par missions i Norge også i Commandos? Eller husker jeg helt feil nå? Stemmer. Første oppdraget i første spillet foregikk på Sola. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Noen som husker Desperados? Samme type spill, satt i en cowboysetting <3 Anbefales på det sterkeste hvis du likte Commandos! Takk for tipset om Shogun btw! Skal kjøpes i morgen! Var det ikke et par missions i Norge også i Commandos? Eller husker jeg helt feil nå? https://www.gog.com/game/desperados_wanted_dead_or_alive Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Noen som husker Desperados? Samme type spill, satt i en cowboysetting <3 Anbefales på det sterkeste hvis du likte Commandos! Takk for tipset om Shogun btw! Skal kjøpes i morgen! Var det ikke et par missions i Norge også i Commandos? Eller husker jeg helt feil nå? Det var masse. Virket som særlig det første spillet hadde et større antall oppdrag i Norge, og den noe mislykkede FPS versjonen som kom på 2000-tallet hadde også oppdrag i Norge. Endret 15. juli 2018 av herzeleid Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Tja, var ett fancy spill, bare at det hadde STORE desync problemer i Coop som gjorde at når det skjedde, så var det bare å forkaste spillet og begynne på nytt. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Noen som husker Desperados? Samme type spill, satt i en cowboysetting Jepp, lurer på om det ikke var inkludert i pakken på frokostblanding eller noe sånt? Har i det minste gode minner av både Desperados og Commandos fra tidlig tidlig i barndommen. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg funnet begge commandos spillene. Men fikk aldri dreisen på Desperados. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Håper de nye blir mer turn based, så man slipper og hamre på pause knappen hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå