Redaksjonen. Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 15 spill du kan nyte uten at dagen trenger å forsvinne helt.Disse «bitesize»-spillene kan du kose deg med i ferien: Del 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Kan legge til ett par titler FTL: Faster than light Domina Renowned explorers: international society Warcraft 3 Endret 14. juli 2018 av Kron Lenke til kommentar
Alej0hio Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 15 spill du kan nyte uten at dagen trenger å forsvinne helt. Disse «bitesize»-spillene kan du kose deg med i ferien: Del 1 Anbefaler Stick Fight: The Game, eller Bonk.io (online og gratis) Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Kan legge til ett par titler FTL: Faster than light Domina Renowned explorers: international society Warcraft 3 FTL, yes. Også Into the Breach, samme utvikler, samme lille avhengighet som kan brukes i små doser. RE:IS finner jeg vanskelig å ikke avslutte en kampanje uten å fullføre, men det er kanskje bare meg. Vil gjerne legge til The Banner Saga-spillene, og Darkest Dungeon. Lenke til kommentar
hausnesia Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Into The Brech og Banner Saga er eg heilt einig i. Fungerer veldig bra i korte etappar, sjølv om det freistar med meir. Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Imponerende mengde titler som fungerer på Linux Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Inside og portal (1 og 2) bør alle oppleve. The Stanley parable er også ganske artig Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Solitarica for Android (og iOS tror jeg) er livreddende for meg ved tilfeldige ventesituasjoner, også offline. Gameplayet hat en gøy vri som blander roguelite og kabal. Gratis (med in-game kjøp i form av flere decks) Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Thomas Was Alone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå