Gå til innhold

Sieveking-stativ vs. stativ fra Noraudio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en klokke i London du kan få kjøpe av meg, du kan ikke flytte eller gjøre noe med den men du kan få den på tilbud til 25000.- Den heter BigBen.

 

 

Hvorfor vill du kaste vekk 500.- på noe så unyttig.

 

Noraudio er enkeltpersonforetak startet i 2003 så han er nokk seriøs.

Endret av Maxopp
Lenke til kommentar

Langt fra unyttig; har selv 3 * Sieveking. Det er virkelig bra, og det ser ut som Noraudio er i samme stil og utførelse. Ser bra ut dette.

 

NB! stativ til hodetelefonene medfører at de hodetelefonene holder seg penere lengre; så dette er fornuftig uansett etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Enig, ikke helt sikker på at problemet her er stativet :)

 

Puter må jo oljes og behandles en gang i blant også.... noe veldig mange glemmer.

 

Mens vi er inne på det, hva bruker du for å behandle øreputer av glatt skinn? Jeg bruker samme lærbalsam som jeg bruker på sko og vesker av glatt skinn. Nå som jeg tenker på det, bør jeg kanskje også spraye med impregneringsspray, spesielt siden det er sommer og klamt.

Endret av Tacanacy
Lenke til kommentar

Mens vi er inne på det, hva bruker du for å behandle øreputer av glatt skinn? Jeg bruker samme lærbalsam som jeg bruker på sko og vesker av glatt skinn. Nå som jeg tenker på det, bør jeg kanskje også spraye med impregneringsspray, spesielt siden det er sommer og klamt.

Fikk med noe fancy greier til min ekornes-kontorstol; det fungerer veldig bra. Ellers finnes det flere forskjellige utgaver; Audeze f.eks selger disse løst (finnes på butikker som selger Audeze også; de andre produsentene har helt garantert tilsvarende i alle deler av prisskalaen)..

 

https://www.audeze.com/products/accessories/audeze-leather-care-kit

Lenke til kommentar

Aldri brukt noe på Bw P5. Den første modellen..

 

Fortsatt som ny.

De kan holde veldig lenge uten; men anbefales å behandle dem et par ganger i året. Alt avhenger av hvor mye de blir brukt; og i hvilket miljø de blir oppbevart (la dem stå i solsteika i vinduskarmen er neppe en god plan for et langt liv).

 

Naturligvis referer dette med behandling til de som har ekte skinn; ikke noe syntetiske greier :)

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...