tav1984 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har en Mac og er dermed vant til å bruke Safari. Nå har jeg fått meg lærerjobb og der er det en ekstern server/eksternt skrivebordjeg logger inn på. Der er det jo Windows. Det er både Explorer og Crome der inne ser jeg, men det er veldig uvant... Hvilken nettleser anbefaler dere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Det er vel helt normalt å bruke flere nettlesere. Explorer er på vei ut, blir erstattet av Edge. Chrome og Vivaldi er de jeg bruker mest. PS: Endret emnetittel, og flyttet til rett kategori. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Safari er også tilgjengelig for Windows. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg har begynt å bruke Firefox igjen etter mange år med Chrome. Nye Firefox er en glimrende nettleser. 1 Lenke til kommentar
tav1984 Skrevet 13. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2018 Safari er også tilgjengelig for Windows. Har søkt litt. Ser ut som om det er kun gamle versjoner, og at Apple ikke kommer med oppdateringer for Safari for Windows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Jeg har en Mac og er dermed vant til å bruke Safari. Nå har jeg fått meg lærerjobb og der er det en ekstern server/eksternt skrivebordjeg logger inn på. Der er det jo Windows. Det er både Explorer og Crome der inne ser jeg, men det er veldig uvant... Hvilken nettleser anbefaler dere? Bruk chrome du. Jeg har brukt chrome siden det kom ut av beta for mange herrens år siden, og funker like godt nå som da. Internet Explorer er så gammelt at enkelte nettsider ikke funker optimalt for den lengre, bl.a. fordi den ikke støtter mye av funksjonene som brukes. Safari er også tilgjengelig for Windows. Er overhode ingen god ide å bruke en nettleser som verken er oppdatert eller som funker på nyere OS. Fordelen med chrome og firefox er jo at de hele tiden blir oppdatert.. Endret 13. juli 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå