AfterGlow Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 <br data-mce-bogus="1">Nå kan du laste ned og teste Chrome med nytt design Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Ser ut som edge ved første øyekast (om jeg husker edge riktig) 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Har omtrent forlatt Chrome nå. Det var den nettleseren jeg nyttet meg mest av. Edge er så full av funksjonalitetsmangler at jeg kun sjelden nytter den. Chrome har vært så over-bloated i lang tid, at jeg ga opp den sirupsopplevelsen det ga med mange faner. Selv på en PC med mye RAM på så har ihvertfall Chrome vært bloated og innimellom også gitt noen plagsomme bugs. Endret 14. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Har omtrent forlatt Chrome nå. Det var den nettleseren jeg nyttet meg mest av. Edge er så full av funksjonalitetsmangler at jeg kun sjelden nytter den. Chrome har vært så over-bloated i lang tid, at jeg ga opp den sirupsopplevelsen det ga med mange faner. Selv på en PC med mye RAM på så har ihvertfall Chrome vært bloated og innimellom også gitt noen plagsomme bugs. Du har ikke tilfeldigvis en HDD i maskinen din? Det er ikke absolutt alt som mellomlagres i RAM selv om du har veldig mye RAM. En SSD fikser dette 1 Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Har omtrent forlatt Chrome nå. Det var den nettleseren jeg nyttet meg mest av. Edge er så full av funksjonalitetsmangler at jeg kun sjelden nytter den. Chrome har vært så over-bloated i lang tid, at jeg ga opp den sirupsopplevelsen det ga med mange faner. Selv på en PC med mye RAM på så har ihvertfall Chrome vært bloated og innimellom også gitt noen plagsomme bugs. Du har ikke tilfeldigvis en HDD i maskinen din? Det er ikke absolutt alt som mellomlagres i RAM selv om du har veldig mye RAM. En SSD fikser dette I Firefox kan du tweake den til å ikke bruke disk, og heller sette opp RAM buffer. Liker at Firefox lar deg velge mer selv. Se også https://firefox. osterud.name Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 En blåkopi av Firefox sine faner. Ikke negativt, da Firefox soleklart har beste fanesystemet. Lenke til kommentar
Bjørn Bratz Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Kan denne utgaven av Chrome installeres som en frittstående nettleser, altså at man beholder den gamle samtidig??? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Du har ikke tilfeldigvis en HDD i maskinen din? Det er ikke absolutt alt som mellomlagres i RAM selv om du har veldig mye RAM. En SSD fikser dette Har to SSD'er i den maskinen (selv om den ekstra SSD ikke gir noe spesiellt ekstra). Har bøtter og spann med RAM. Tror ikke jeg orker å nytte Google Chrome til annet enn en ekstra nettleser framover. Så får en se hva Google gjør med nettleseren etterhvert. Lenke til kommentar
LaustadJ Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Skulle likt å vite litt mer om Chrome enve til å vise høyoppløslig video, dvs høyere in 720p mao jumpo i klassen. Det har vært hovedgrunnen til å holde meg til Safari og Edge - at de klarer full HD, men ingen nettlesere klarer video i 4K - ennå. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 men vil denne få en Dark Theme funksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå