Balle Klorin Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du er ny i cs miljøet LoS, så bør du vite at det kan være mye negativitet på norske servere. Veldig mye banning og syting til tider, dette kan jo ganske slitsomt, som gjør at cs har et litt dårlig rykte over seg. Noe en god del på forumet her har erfaring med slik jeg har forstått i tidligere threads. Men fram til poenget, hvis du vil slippe å se hva andre skriver kan du ganske enkelt trykke på | , som er ved 1 tallet Deretter skrive inn hud_saytext 0 (0=av, 1=på). Fin liten sak du kan gjøre hvis masinga fra andre tar litt av Selv må jeg innrømme at jeg ikke spiller cs lengre pga. dette miljøet. Cs i seg selv er jo et utrolig bra spill, men cs norge er ikke noe jeg vil være en del av Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Balle Klorin, uten tvil, cs har ett vanvittig dårlig miljø med vanvittig mange drittunger som spiller spillet. Jeg har funnet meg ett par servere som jeg spiller på, på disse er det bra miljø, bra maps og generelt veldig gøy å spille. cs.swatnet.org:27016 er en veldig bra server, ingen whining, ingen laming. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ungå å drit deg ut, så går det fint. Foco og esports er fine servere med hyggelige folk. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva kommer utrykket 1337 av? De andre er liksom logiske men 1337.... hmmmm. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kommer av? Det er jo leetsk for 'leet', eller 'elite' som det heter på engelsk. On-topic: pwn - pure ownage tk - teamkill spekke - se på i spektator-modus Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva kommer utrykket 1337 av? De andre er liksom logiske men 1337.... hmmmm. Altså du ser at deg begynte med Elite... Leet og s¨kunne man like godt for å gjøre det mer stylish bytte ut L med 1 E med 3 og T med 7 så får du 1337... Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 oookeeey. Det er såpass ja. Men da var det en forklaring bak det og ja. Skal si folk er oppfinnsome! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 sjappa = rommet som fører til ct spawn på aztec. Dit man går når bomba er planta osv... njeb er også et ord for newbie awiz = awp\awm gg = good game (brukes også ironisk hvis noen driter seg) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 pwn - pure ownage Sikker på det? Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg mener å huske at "pwnage" stammer fra gode og gamle Q1 hvor det rett og slett utviklet seg fra å være en typoversjon av "ownage, eller "owned" som vokste seg stor og populær. Man er l33t om man skriver "pwnage", vettu. Bokstavene P og O er jo faktisk talt ganske nærme.. Kan noen andre som var hardcore quake gamer i "gamle dager" fortelle meg om jeg har noe som helst rett i det jeg sier, eller er jeg så trøtt at jeg bare rabler? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 AWM/AWP: Arctic Warfare Magnum/Police model - Sniperrifle som alle ergrer seg over n1: Nice one omfg: oh my f*cking god! bsreg: bullshit registering (kulene registreres ikke) 1337: omtalt før, omskriving av elite n00b: opprinnelig newbie -> newb -> n00b pwnd/pwnage: owned/ownage (eid!) kom som tidligere nevnt fra Quake-gamere b1/b2: bombspot1/bombspot2 lamer: feiging (ofte brukt ved ekstrem camping) spawncamp: campe rundt området man spawner(starter/inne i "basen") spawnkill: drepen noen idét de starter (f.eks på AWM-map) bare spør om det er mer.... jeg orker ikke å sitte å ramse opp, hehe.. Og; joda, tactical shield er en del av CS, men i og med at 1.6 enda er en Beta, har det oppstått endel problemer med skjoldet (kan ikke penetreres av noen våpen bl.a., samt he med shield tidligere kræsjet servere, noe flere fant morsomt) Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 1337 er faktisk et kodenavn på noe annet, men jeg kan ikke komme på hvor i verden jeg har hørt d Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 B1= Bombsite B!! B2= Bombsite A!! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 her kan du se hva det vil si å være 1337, hvordan hele alfabetet oversettes til 1337-speak osv... bare for morro Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har blitt kalt lamejoiner et par ganger selv. Jeg joiner ikke laget fordi det er best, men for meg så er det klin umulig å være terrorist, noe folk ikke skjønner :/ Ja "klin umulig", spesielt når de ligger under med 0-50. Er årevis siden jeg har spilt CS selv men kan ikke huske at det var så vanskelig å spille på terrorist laget? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Opphavet til uttrykket "pwned" kommer fra en typo i Warcraft. pwned A corruption of the word "Owned." This originated in an online game called Warcraft, where a map designer misspelled "owned." When the computer beat a player, it was supposed to say, so-and-so "has been owned." Instead, it said, so-and-so "has been pwned." Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Opphavet til uttrykket "pwned" kommer fra en typo i Warcraft. pwned A corruption of the word "Owned." This originated in an online game called Warcraft, where a map designer misspelled "owned." When the computer beat a player, it was supposed to say, so-and-so "has been owned." Instead, it said, so-and-so "has been pwned." haha, så nice. har lenge lurt på opphavet til det der anyways: ^^ - hevede øyenbryn, som CPL - Cyber-Athlete Professional League, brukes som "du eier" eller "det du gjorde nå eide" eid - å bli eid, å eie, brukes som "jeg tok deg, du ble tatt" Det norske CS miljøet er noe spesielt i forhold til "CPL" og sverige og generelt alle andre enn nordmenn. f.eks så er b1 og b2 i norge definert etter hvor de er når du spawner som terrorist': Når du spawner som terrorist er b1 det som er til venstre, og b2 det som er til høyre. Overalt ellers, så er b1 og b2 definert etter hva bombspotsene er merket med, hvilket er mer logisk men det har ikke det Norske CS-miljøet med en snittalder på 13 fått med seg. Noe som ofte gjør "CS-språket" vanskelig å forstå er måten det "bøyes" på, og når folk lager egne varianter. f.eks. LOL (se forklaring ovenfor) kan skrives som: lol lyl leal lael lal \o/ l0l 101 lolz0r laelz0r osv osv osv osv osv, og det gjelder 90% av utrykkene. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Og; joda, tactical shield er en del av CS, men i og med at 1.6 enda er en Beta, har det oppstått endel problemer med skjoldet (kan ikke penetreres av noen våpen bl.a., samt he med shield tidligere kræsjet servere, noe flere fant morsomt) 1.6 er final Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Og; joda, tactical shield er en del av CS, men i og med at 1.6 enda er en Beta, har det oppstått endel problemer med skjoldet (kan ikke penetreres av noen våpen bl.a., samt he med shield tidligere kræsjet servere, noe flere fant morsomt) 1.6 er final My bad, har ikke spilt CS på aldri så lenge pga andre, mer fornuftige til å gjøre... Og bombspoten som er nærmeste CT-spawn er bombspot2 Lengst unna blir da naturligvis b1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hehe, det med kuler som ikke registeres er kjipt. Jeg har opplevd å tømme ett helt magasin (alle kulene traff) i en man som satt helt iro nesten på knive-avstand, kulene bare gikk rett gjennom.. Når han reiste seg og gikk bort ser jeg 30 kulehull i veggen. Artig at det er laget eget uttrykk for det. Jeg synes awp'en er kjempegøy forresten, den er fryktelig ubalansert, fryktelig kraftig, sinnsykt lett å drepe med, og derfor er den så gøy Det med pwn er en deliberate skriveleif, det blir skrivet leif med vilje. Endret 16. desember 2003 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå