NTB - digi Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Mens Instagram øker.Færre bruker Snapchat og Facebook daglig Lenke til kommentar
Joakim Xwiick Lundberg Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 snapchat får skylde seg selv etter en rekke dårlige oppdateringer. Lei av og se halvnakende damer jeg ikke bryr meg om.. 3 Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 SnapChat har blitt ødelagt, og videoer er mye bedre å se på Instagram. IGTV er bra, damen min bruker det mye. Mange har "flyktet" fra Snapchat over til Instagram, av de som lager videoer, eller daglige videoblogger. En hopper jo i stolen når reklamen kommer på SnapChat, på Instagram er den godt synlig, men likevel mer anonym.I tillegg er det ustabilt, og bruker altfor mye batteri på Android i forhold til iPhone.Bildene blir elendige fra Android-telefoner, og det er jo de det finnes flest av i verden. Så med SnapChat går det bare en vei, videre nedover. Lenke til kommentar
halse Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Folk begynner vel å bli lei av Facebook med all den reklamen og tusen venner som kommenterer alt. 1 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 83% av Facebook-brukere bruker Facebook daglig (glad min gode, gamle norsklærer har dødt), det har jeg svært vanskelig for å tro. Også de andre tallene. Uansett, halvparten av de tallene er til å gråte over. Lenke til kommentar
Sheepnomore Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Har bare kongetlf uten fakebook,app and crapchat.Nokia 3100 eier!Kan faktisk ringe OG sende sms:)) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg