Gå til innhold

Får min 6600 imorgen

Anbefalte innlegg

Får min nokia 6600 imorgen rundt tre tiden. Gleder meg til å få en ny mob etter å ha vært uten i to måneder(ikke spør meg hvorfor, uforklarelig). Har gått igjennom mye av artiklene jeg har lest her og har skjønnt at dett burde være en telefon for meg.

Har noen spørsmål som jeg lurer litt på, vet at noen er svart på før, men jeg har ikke forstått alle svar.

Hvordan kobler jeg den opp mot pcen. Trenger jeg en infrarød eller bluetooth port på pcen?

Er det noen som har noen tips om hva jeg burde gjøre først med mobben? Sette opp diverse ting osv...

Hyggelig hvis dere kunne gi meg en liste med programmer som dere mener er nyttige for en 6600 eier. Gjerne link hvis de er freeware, men også hvis de ikke er det, men selvfølgelig til betalingssiden og ikke pirat-greier.

Håper det blir mange svar og alle som har noe å si om 6600 må bare si det ettersom jeg vil vite alt :D

Og sist men ikke minst GOD JUL til dere alle :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har ikke altfor god tid, men kan hjelpe deg littegrann. Du trenger et bluetooth adapter for å overføre filer (bluetooth anbefaler jeg på det sterkeset). Mitt heter Dlink og er kjøpt fra www.mpx.no

Anbefalte programmer er:

ETI Camcorder (Lar deg filme så lenge minnekortet kan tåle, men uten lyd. Det innebyggede filmkameraet kan ikke filme mer enn 10 sek med lyd:()

Total irRemote (Lar deg styre TV'en o.l. med mobilen)

Ultramp3 (Beste MP3-spilleren til 6600)

Har dårlig tid nå, men kommer med en mer utfyllende liste senere...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Nevnte jeg at en god del av tastene på de fleste 6600'er ikke fungerer? 2 - 4 -7 og 9 fungerer rett og slett ikke. Men ta det med ro, dette blir ordnet i en software-oppgradering i senere tid. Har vendt meg til å ikke legge til folk med siffer ovennevnt. Kanskje derfor jeg bare har 4 i addresseboka?

Uansett, dette er en vane-sak. Du venner deg til det.

Lenke til kommentar

HAHA hva skal du med en telefon som ikke har 2-4-7-9 kan jo ikke brukes til noe. At det gjelder de fleste 6600 er jo bare sprøyt, har ikke hørt om noen andre enn enn deg. Kan jo være at de andre hadde byttet en slik telefon og ikke ventet på en software oppdatering som sikkert ikke hjelper.

Hva svarer du venner som sier

-"ring meg i morgen"

-"Nei jeg skriver et brev i kveld "

:laugh:

Lenke til kommentar
HAHA hva skal du med en telefon som ikke har 2-4-7-9 kan jo ikke brukes til noe. At det gjelder de fleste 6600 er jo bare sprøyt, har ikke hørt om noen andre enn enn deg. Kan jo være at de andre hadde byttet en slik telefon og ikke ventet på en software oppdatering som sikkert ikke hjelper.

Hva svarer du venner som sier

-"ring meg i morgen"

-"Nei jeg skriver et brev i kveld "

:laugh:

Jeg håper for din, og andres del, at dere skjønte at det var tull :D

Hvem vil ha en mobil med defekte knapper. Og det skal "liksom" bli fikset i en Software-oppgradering. Det har jo ikke noe med Softwaren å gjøre!

Anyway, synes det var skuffende få som skjønte at det var en spøk. :p

Og til deg, ComboyBebop: Gled deg til 6600'en din, du ;)

Lenke til kommentar
Da er mobben i hus. Nettopp satt den til lading. Glemte å sette inn sim-kort og får dermed ikke lekt med den i løpet av ladningsperioden. Irriterende :thumbdown:

HVor lenge burde den lades? 12 timer...

slå av mobilen, sett inn simkort og begynn ladingen igjen? er da ikke no mer stress enn det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...