OddChr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det sånn at de bare har gått over til små kontroller? De store sitter jo perfekt i hånden og er etter min mening mye bedre en de små. Har lyst på flere kontroller men vil helst ikke ha små. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det sånn at de bare har gått over til små kontroller? De store sitter jo perfekt i hånden og er etter min mening mye bedre en de små. Har lyst på flere kontroller men vil helst ikke ha små. Har en av hver og bruker den minste mest. Størrelsen på den store er grei, men synes knappene er bedre plassert på den lille. Det er ikke noe problem å få kjøpt store kontrollere hvis du er bekymret for det... Lenke til kommentar
OddChr Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 ok. =) Har ikke brukt de små veldig mye (bare hos noen kamerater). Hva er det som gjør at det små er mer populære? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ok. =) Har ikke brukt de små veldig mye (bare hos noen kamerater). Hva er det som gjør at det små er mer populære? mye dumme spørsmål !!!! er det rart det er krig? Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 de store kontrollene ruler. de sitter som støpt i hendene, som om de var ment for det...hvilket de er. har ikke prøvd de små...de kan jo være gode de også. Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) ok. =) Har ikke brukt de små veldig mye (bare hos noen kamerater). Hva er det som gjør at det små er mer populære? mye dumme spørsmål !!!! er det rart det er krig? ja noe må man jo ta seg til her på dette forumet.. synes at det var et åleit spørsmål jeg. og siden du nevner krig, vil jo alt gå så mye bedre nå når saddam er tatt Endret 15. desember 2003 av Covenant Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 mye dumme spørsmål !!!! er det rart det er krig? Sovet dårlig i det siste? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ok. =) Har ikke brukt de små veldig mye (bare hos noen kamerater). Hva er det som gjør at det små er mer populære? mye dumme spørsmål !!!! er det rart det er krig? Hva er det du babler om? Hvor kommer krig inn i bildet? Synes det var et greit spørsmål også for den del. Grunnen til at de små er mest populære er nok at de blir for store for enkelte med mindre hender, samt dette med plassering av knapper. Egentlig er det jo mest snakk om vane. Man venner seg til det meste. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hva er vitsen med dette, X-Box er jo elendig. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hva er vitsen med dette, X-Box er jo elendig. (Ok. Vet at dette har beveget seg bort fra topic, men klarer ikke la være.) Regner med at du er som de fleste X-box kritikere: En PS2 fanboy som knapt har prøvd en X-box. Kan ikke helt forstå de som skal rakke ned på andre konsoller. Det kommer skjelden fornuftige argumenter fra slike heller, "X-box suger fordi jeg har PS2" Har selv en Xbox som jeg er fornøyd med. Har selvsagt prøvd PS2, og det er en grei konsoll med stort spillutvalg, men jeg vil aldri kjøpe en selv. Ikke med 2 nyere konsoller på markedet. Men jeg synes ikke PS2 er DÅRLIG. Det er bare ikke den konsollen jeg foretrekker. Så vær så snill. Spar meg og andre for slike innlegg som dette (jeg ser du har flere av samme type), og kom med noen argumenter hvis du absolutt må uttale deg. Og prøv å hold deg til topic! Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Unnskyld da, jeg liker best PS2 ja, men jeg synes bare at det er for få X-Box spill, mens til PS2 er det kjempegodt utvalg. X-Box har jo mye bedre grafikk da. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 er mer glad i den store kontrollen. har også en s-kontroller som jeg fikk med da jeg kjøpte den men føler at den er så spinkel og knappene sitter ikke helt so de skal( spesiellt start og back ) . mer og ta i jo mer å være glad i Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 er mer glad i den store kontrollen. har også en s-kontroller som jeg fikk med da jeg kjøpte den men føler at den er så spinkel og knappene sitter ikke helt so de skal( spesiellt start og back ) . mer og ta i jo mer å være glad i Lenke til kommentar
mago Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kjøp LOGITECH PRECISION CONTROLLER på elkjøp, Den er suverent bedre enn orginalkontrolleren (på alle punkt) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text kommer aldri til å bruke orginalkontrollene mere. noen som vil kjøpe mine gamle orginale håndkontroller, har både small jap versjon og microsoft sin STORE first edision pm for handel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå