Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fortelle at jeg liker henne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Se henne i øya og snakk tydelig. Det hjelper ikke å være en unnvikende og lavmælt tufs når en skal si sånt!

Lenke til kommentar

Først som sist kan du legge fra deg idéen om at det å fortelle en jente at du liker henne vil ha noen form for positiv effekt. Dette fungerer kun hvis hun alt liker deg eller hvis dere har gjort ting sammen i forkant og det faktisk er noe mellom dere.

Foreslår at du tar initiativ til å tilbringe tid med henne på tomannshånd. :) 

PS: Som alt sagt: Ansikt til ansikt, ikke tekst.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du skal aldri fortelle en jente hva du føler, eller snakke med henne om følelser. Vis henne at du liker henne med handling, ikke ord. Hennes følelser for deg avhenger av hvordan du får henne til å føle seg, ikke hva du føler for henne - det driter hun i. Det er også slik at man er mer tiltrukket av personer som har uklare følelser for en, derfor er det ingen vits å bringe klarhet i det fra ditt ståsted.

"Se henne i øynene og snakk tydelig" - det må du gjerne gjøre hvis du vil fremstå som en autistisk creep. Ta henne med ut og forfør henne. Ikke spør om hun vil være med, vær mer bestemt. Et eksempel jeg har brukt er så enkelt som "La oss møtes i byen en kveld". Alt annet enn ja betyr nei.

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel.

Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv!

Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode.

Jeg døøøør! :rofl:  :rofl:  :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

"helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel.

Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv!

Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode.

Fantastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør kun gjøre det som er rett for deg. 
Tørr du gå å snakke med henne så gjør du det, tørr du ikke så sender du en text. 

De som tørr mest, får somregel mest, men ikke alltid.

Vi er i 2018, ikke 19-pil-og-bue, alt må ikke gjøres på samme gamle måten.

Selv var jeg så nervøs å snakke om følelser at jeg ga mobilen min til en kamerat, og ba han gjøre det, å få meg en date. 
(dette var en dame jeg hadde snakked med og vi kjente hverandre).

Det jeg ikke viste da, men fant ut i etter tid, var at hun var like nervøs som meg, og det var hennes vennine som snakket med meg (min kamerat) via text. 

Jeg er nå gift! :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...