Djj99 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Har i lang tid hat følelser for en jente men har ikkje klart og fortalt henne om det. Bør eg si det face to face eller skrive? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Se henne i øya og snakk tydelig. Det hjelper ikke å være en unnvikende og lavmælt tufs når en skal si sånt! Lenke til kommentar
Djj99 Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2018 Hvordan bør jeg si det til henne? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hei, er du opptatt?JaTa det senereHei, er du opptatt?NeiKunne du være interessert i bli med på en date? 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hva er alderen din ts? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Først som sist kan du legge fra deg idéen om at det å fortelle en jente at du liker henne vil ha noen form for positiv effekt. Dette fungerer kun hvis hun alt liker deg eller hvis dere har gjort ting sammen i forkant og det faktisk er noe mellom dere. Foreslår at du tar initiativ til å tilbringe tid med henne på tomannshånd. PS: Som alt sagt: Ansikt til ansikt, ikke tekst. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Ikke fortell henne at du liker henne. Inviter henne på kaffe/øl. Flørt med henne. Anonymous poster hash: 01575...9c4 3 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Du skal aldri fortelle en jente hva du føler, eller snakke med henne om følelser. Vis henne at du liker henne med handling, ikke ord. Hennes følelser for deg avhenger av hvordan du får henne til å føle seg, ikke hva du føler for henne - det driter hun i. Det er også slik at man er mer tiltrukket av personer som har uklare følelser for en, derfor er det ingen vits å bringe klarhet i det fra ditt ståsted. "Se henne i øynene og snakk tydelig" - det må du gjerne gjøre hvis du vil fremstå som en autistisk creep. Ta henne med ut og forfør henne. Ikke spør om hun vil være med, vær mer bestemt. Et eksempel jeg har brukt er så enkelt som "La oss møtes i byen en kveld". Alt annet enn ja betyr nei. Endret 13. juli 2018 av coffeee 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corp Por Skrevet 14. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 14. juli 2018 "helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel. Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv! Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode. 10 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 "helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel. Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv! Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode. Jeg døøøør! 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 "helikopteret" har god effekt. Dra ut penis, ta godt tak i roten også snurrer du fort rundt i sirkel. Blir hun ikke imponert av en virvelvind med manly hotness så er hun sannsynligvis skjeiv! Du kan også lage lydeffekter eller skrike "get to da choppa" om du virkelig vil imponere, men for enkelte kan det bli for mye av det gode. Fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Helt seriøst. Du bør si det i beruset tilstand. Da har du noe å bruke som unnskyldning hvis det går helt feil. Som at hun begynner å le eller forteller deg at hun bare ser på deg som en venn eller noe sånt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Alder er 18 Da er du gammel nok til å manne deg opp og samtidig takle å bli avvist. Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Du bør kun gjøre det som er rett for deg. Tørr du gå å snakke med henne så gjør du det, tørr du ikke så sender du en text. De som tørr mest, får somregel mest, men ikke alltid. Vi er i 2018, ikke 19-pil-og-bue, alt må ikke gjøres på samme gamle måten. Selv var jeg så nervøs å snakke om følelser at jeg ga mobilen min til en kamerat, og ba han gjøre det, å få meg en date. (dette var en dame jeg hadde snakked med og vi kjente hverandre). Det jeg ikke viste da, men fant ut i etter tid, var at hun var like nervøs som meg, og det var hennes vennine som snakket med meg (min kamerat) via text. Jeg er nå gift! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå