pde Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Broren min måtte "spontan formatere" fordi pc'en hans ble alvorlig syk. nå er problemet at jeg må ha tak i driver til hovedkortet hans... (hovedsaklig p.g.a. intergrert nettverkskort som ikke fulgte med driver til på windows CD'en) han har en Dell dimension 4550, noen som kan hjelpe meg med å finne en driver til dette hovedkortet???? mvh pde Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du skriver ikke hvilket hovedkort det er i maskinen så det blir litt vanskelig å finne ut. Det er vel ett eller annet ukjent hovedkort fra Dell. P.S skriv noen flere detaljer så kanskje noen hjelper deg. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) hei her er en adresse til dell i usa, regner med at det er samme hk på samme versjon. OBS OBS er ikke helt sikker. Hvis dere har tatt vare på service taggen er det bare å gå inn på denne siden å sette den der så får du alle relevante drivere derifra. Endret 15. desember 2003 av rabagast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå