Complexity Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 En M705 har utrolig høy input latency i forhold til feks. G903, det merkes utrolig enkelt om du er moderat god i feks. FPS spill. Går helt fint til jobb bruk som ikke innebærer spill. Poenget mitt er at vanlige batterier holder i åresvis på en trådløs mus. Hvorfor ha en ladematte som hele tider må lade opp en mus da? Får man en varsel 3 måneder i forveien om at batteriet begynner å bli dårlig har man virkelig seg selv å takke om den dør mitt i en cs match. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Batteriene i min mus holdt i noen timer Forskjell på spillmus og kontormus 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Går helt fint til jobb bruk som ikke innebærer spill. Poenget mitt er at vanlige batterier holder i åresvis på en trådløs mus. Hvorfor ha en ladematte som hele tider må lade opp en mus da? Får man en varsel 3 måneder i forveien om at batteriet begynner å bli dårlig har man virkelig seg selv å takke om den dør mitt i en cs match. Fordi en spillmus kjører blant annet med poll rate på 500/1000hz, og har mye annen fancy tech som trekker mye strøm, min holder maks noen dager om jeg har den i spillmodus. Lenke til kommentar
yesse Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 G703?Billig versjonen uten knapper for venstrehendteForetrekker "skjeve" muser, hvor høyresiden er høyere G703 er jo akkurat det du spør etter... Ergonomiske datamus for høyrehendte er ikke akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hadde g700s en stund. Måtte jo lade den hele tia Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 G703 er jo akkurat det du spør etter... Ergonomiske datamus for høyrehendte er ikke akkurat noe nytt. G703 er nokså flat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå