iR' BR34K Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Men er det verd det?TEST: Logitech PowerPlay Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Trådløs lading er jo kommet for å bli, funker fjell. Dog som dere påpeker så trengs det litt konkurranse før det blir "fornuftige" priser å snakke om for lading av mus hvertfall. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Minuset er at man ikke kan bruke vekta og tradløspucken samtididg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Med tanke på at det er trådløse muser som holder "årevis" på vanlige batterier er det vell ikke verdt prisen. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Hoved saken med trådløs mus er at man slipper den "jævla" ledningen så bedre å kjøpe en pakke med oppladbare batterier (4stk) med lader for 250 kr på Biltema så har man strøm i lange baner i årevis! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Kan man lade telefonen med denne også? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Vurderte dette, men syntes musen var elendig Foretrekker mus som er laget for høyrehendte, så hadde de hatt det så hadde det nok blitt kjøpt Har nå mus med tråd, proteus spectrum 502 eller noe.. Lenke til kommentar
yesse Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Vurderte dette, men syntes musen var elendig Foretrekker mus som er laget for høyrehendte, så hadde de hatt det så hadde det nok blitt kjøpt Har nå mus med tråd, proteus spectrum 502 eller noe.. G703? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 G703? Billig versjonen uten knapper for venstrehendte Foretrekker "skjeve" muser, hvor høyresiden er høyere Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Kan man lade telefonen med denne også? Nei Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Med tanke på at det er trådløse muser som holder "årevis" på vanlige batterier er det vell ikke verdt prisen. Ganske enkelt skivebom, da denne er laget for å faktisk ha samme performance som en kablet mus, men fortsatt aldri måtte kables for å lade. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hoved saken med trådløs mus er at man slipper den "jævla" ledningen så bedre å kjøpe en pakke med oppladbare batterier (4stk) med lader for 250 kr på Biltema så har man strøm i lange baner i årevis! Dette er jo nettopp for å slippe det momentet hvor du får varsel om at batteriet er tomt og taper en runde fordi du må bytte batterier. Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har hatt denne musematten og en G703 siden løsningen kom på markedet. Synes det er helt glimrende. Når man først har blitt vant til å bruke trådløs mus blir ledning et herk uten like. Liker også at jeg aldri trenger å tenke på lading. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hoved saken med trådløs mus er at man slipper den "jævla" ledningen så bedre å kjøpe en pakke med oppladbare batterier (4stk) med lader for 250 kr på Biltema så har man strøm i lange baner i årevis! Dette er jo nettopp for å slippe det momentet hvor du får varsel om at batteriet er tomt og taper en runde fordi du må bytte batterier. Har en Logitech M705 trådløs mus på jobb. Begynner å bli noen år siden den ble kjøpt og den har enda de orginale batteriene i seg, så jeg ser ikke problemet.. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Kan man lade telefonen med denne også? Nei Skulle ønske jeg var som deg Marius, som kan alt! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Har en Logitech M705 trådløs mus på jobb. Begynner å bli noen år siden den ble kjøpt og den har enda de orginale batteriene i seg, så jeg ser ikke problemet.. En M705 har utrolig høy input latency i forhold til feks. G903, det merkes utrolig enkelt om du er moderat god i feks. FPS spill. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Skulle ønske de fortsatte å produsere G700s. Min begynner å bli sliten, men jeg finner ingen mus jeg vil bytte den ut med. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 G602. Beste gamingmus jeg har hatt. Skifter batteri max 3 ganger i året. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 G602. Beste gamingmus jeg har hatt. Skifter batteri max 3 ganger i året.Er det i endurance mode? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 PÅ i spill og AV i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå