iR' BR34K Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Skarp presisjon, uendeleg batteri med trådlaus lading og berre eitt millisekund forseinking.TEST: Logitech G903 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 "Storleik: 13 cm høgde, 6,6 cm breidde, 4 cm djupne" Er ikke den en rar måte å måle på, den er vel tenkt å ligge flatt? Det blir jo som å si at en bil er 5 meter høy, hvis den står reist inn mot en vegg... Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 "Storleik: 13 cm høgde, 6,6 cm breidde, 4 cm djupne" Er ikke den en rar måte å måle på, den er vel tenkt å ligge flatt? Det blir jo som å si at en bil er 5 meter høy, hvis den står reist inn mot en vegg... Ja lengde 13 cm, bredde 6,6 cm og høyde 4 cm er kanskje mer naturlig. Sikkert en typo Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Musen er ambidextrous, så helt ubrukelig 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Gikk fra å spille kun MMO til å spille FPS, og ville derfor bytte ut Nagaen med noe med bedre sensor i. Kjøpte denne på tilbud for 900,- for en stund siden og den funker veldig bra. Kommer til å ha denne i mange år fremover. Lenke til kommentar
Ndvain Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Musen er ambidextrous, så helt ubrukelig Kommer an på hvordan du holder musen. Personlig bruker jeg kun fingertuppene som gjør at den fysiske formen generelt har liten betydning for meg. Kjøpte G900 etter G700S'n tok kvelden for et års tid siden. Veldig fornøyd med den, selv om det er litt "overkill" til mitt bruk. Lenke til kommentar
p2vollan Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Om noen vurderer å gå trådløst men synes dette blir altfor dyrt, så kan jeg anbefale å ta en nærmere titt på Corsair Dark Core. Ikke helt perfekt, spesielt softwaren for øyeblikket, men har ganske god responstid og presisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå