Taurean Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Lurer på hvor mye projektering som er med i bildet her, for du tar jo å antar at TS sin sønn er syk uten noe som helst grunnlag for det. Hadde det vært en del av helheten så hadde nok TS sett at det var viktig nok til å ta med når TS vil få sønnen ut av huset. Jeg har ikke antydet at sønnen er syk. Men det -er- grunner til at han ikke vil delta i samfunnet, prøve å finne jobb han trives med, bygge indere selvtillit, og tjene til livets opphold. Eller i det minste -prøve- å gjøre noe av dette. At han har stengt seg selv ned. Det er alltid grunner til alt. Og for å prøve å finne den riktige løsningen må man søke seg frem i terrenget. Jeg tror jeg har skrevet ting nøye nok i tråden her til at alle med en gjennomsnittlig iq klarer å skjønne at jeg ikke er ute etter å dømme, men å hjelpe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Du har direkte sykliggjort TS sin sønn gjentatte ganger i flere av dine innlegg. Den eneste logiske forklaringen er prosjektering av dine egne følelser og behov, kanskje du skulle hatt mer støtte av mamma og pappa selv og du derfor ser dette intense behovet hos TS sin sønn til å bli forstått ihjel istedenfor hjulpet. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Diskusjonen går bare i sirkler. Alt som tas opp nå er diskutert tidligere så vi trenger ikke krangle mer før ts evt kommer med en oppdatering ihht sønnens sinnstilstand som er avgjørende i hvorvidt det ér noe nå diskutere videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå