akelbo Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Vampyrspillet er utsatt.Dark Souls-inspirerte Code Vein kommer likevel ikke i år Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Dark Souls inspirert vampyrspill? Trodde det var Bloodborne jeg.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Ikke mye vampyrer i BB akkurat. Må ellers si jeg er litt skeptisk til Code Vein, høres kult ut for min smak på papiret i hvert fall, men alt jeg har sett av det ser... middelmådig ut, så kan håpe den ekstra tiden de tar seg her gjør at det ser mer interessant ut for meg. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Ikke mye vampyrer i BB akkurat. Må ellers si jeg er litt skeptisk til Code Vein, høres kult ut for min smak på papiret i hvert fall, men alt jeg har sett av det ser... middelmådig ut, så kan håpe den ekstra tiden de tar seg her gjør at det ser mer interessant ut for meg. Jepp, middelmådig er en fin beskrivelse på gameplayet som har blitt framvist. 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Ikke mye vampyrer i BB akkurat. Må ellers si jeg er litt skeptisk til Code Vein, høres kult ut for min smak på papiret i hvert fall, men alt jeg har sett av det ser... middelmådig ut, så kan håpe den ekstra tiden de tar seg her gjør at det ser mer interessant ut for meg. Nja, je veit de ikke kaller det vampyrer i spillet.. Men når "blod = helse" så syns jeg det ligner.. Endret 13. juli 2018 av Sigiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå