Gå til innhold

LAN i Bergen?

Anbefalte innlegg

LAN I ROMJULEN ER AVLYST.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=177648&st=40 (teksten er klippet ut og limt inn ifra denne linken)

Jeg tenker på å arrangere lan i Bergen etter nyttår, vi blir sannsynligvis 20-40(50?) stykker - hvis du vil være med er det bare å lese videre. Gi en lyd ifra deg på forumet om du vil være med.

Angående lanet mitt, det blir ikke store greiene, jeg tenker men en maks 30-40 stykker, omkring halvparten eller mer av de som kommer vil være kompiser av meg og andre men det blir sikkert plass til ett begrenset antall forumbrukere her, omkring 10stk kanskje?

Huset som jeg tenker på å leie er ett grendahus i nærheten av Haakonsvern, det er lett å finne, det ligger en kort gåtur fra butikk, det har internettforbindelse, det består av toalett, 1 stor rom (plass til 20 stk ca) og 1 lite rom (plass til 10stk ca) i 1. etasje og 2. etasje er små rom med senger i.

Jeg kan tenke meg det blir inngangspris på 50kr for en helg, pengene vil gå til leie av lokalet og resten vil gå til premie i compoer (som crew ikke deltar i).

Det blir rusfritt og jeg vurderer å slenge inn alkoholforbud i samme slengen.

Vi er over 17år gamle alle sammen med unntak av en fjortiss, de eldste jeg vet om som jeg håper blir med er omkring 20år gamle.

Jeg håper dette vil bli ett gøyt og koselig lan, jeg er egentlig i tvil om det med compo, når mennesker konkurrerer er det alltid noen som tar det litt for seriøst. Ikke forvent store premier i compoene hvis det blir compoer.

Ingenting er planlagt enda, ingenting er sikkert enda, det er derfor ikke bindene å melde seg på nå.

Hvis noen er interreserte i å bli med, post en reply på forumet her.

Jeg forventer at alle på lanet oppfører seg, ved whining o.l. benyttes fysisk avstraffelse :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får ganske tøff konkuranse da, jeg holder switch lan fra 27-30 desember, og vi har plass til 156 stykker der. vi har holdt 2 ganger før, og denne gangen har vi med oss radioplanet til å sende live fra lanet. det er også 2 andre lan rundt bergen i rumjulen, og på vestlande generelt er det mins 5 som jeg vet om, + ditt.

men om du likevell satser på ditt eget, så ønsker jeg deg lykke til, og om du ikke får det til så er du velkommen på switch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...