Windoge Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Nettet mitt ble ustabilt over natta. Det er så tregt at jeg ikke kan streame film, men samtidig viser hastighettestene at nettet har rett fart. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Har du prøvd å sjekke serverne du bruker til målet? Har bare brukt slikt tidligere ifbm spill. Om du mister connection eller opplever ekstremt trege tilkoblinger men allikevel har god fart så kan du bruke tracert (om jeg husker riktig). Da vil du få opp en liste over hvilke ip'er du passerer og en eller flere av disse kan være ekstremt trege, eller miste connections. Dette kan du igjen ta opp med din isp når du har konkrete ip'er å tipse dem om. Meget sannsynlig så er disse ip'ene utenfor deres kontroll men i min erfaring så har de enten vært informert om dette fra før eller tatt kontakt med gjeldende leverandør for utbedring. Et par ganger ble jeg informert om at det gjaldt "dårlige noder" som ble byttet ut. En gsng fikk jeg beskjed om at det var en bestemt leverandør i utlandet som ble angrepet av homser med scripts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå