Gå til innhold

Most creepy dark stories

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns derimot at de ekte historiene er mest creepy, som den om carlh, han drev en hel egen subreddit hvor han fikk folk til å bli glad i programmering og han hjalp så mange, og var skikkelig varm og god mot folk. Så får alle vite at han har grovt seksuelt misbrukt sin unge med sin partner over lengre tid og endte opp med å ta livet sitt i fengsel  når han ble busta som den feige dritten han var. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Meiwis er kul. Han er vegetarianer nå :p

Edit: Han drepte og spiste ett frivillig offer, klarer ikke helt å se på han som er kaldblodig morder som feks Ted Bundy.

True! Han virker som en koselig fyr. Han spurte jo faktisk vedkommende om han kunne få lov til å ta livet av han.. og Bernd Brandes (offeret) ønsket å bli spist av et annet menneske. Win-win.

Disturbed var han jo,. Den klassiske, med en mor som var sprøyte gal og meget streng oppvekst, godt likt av alle. Jeg ville likt å tatt en kaffi med Armin. Helst i stuen i det flotte, staurgamle, soppbefengte huset hans...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ingen som har lagt ut denne enda!

http://www.scp-wiki.net/scp-series

Denne her forsto jeg ikke helt.. Er det snakk om amerikanske millitærbaser i utlandet? Og er dette legit, eller er dette bare oppspinn? 

Jeg syns derimot at de ekte historiene er mest creepy, som den om carlh, han drev en hel egen subreddit hvor han fikk folk til å bli glad i programmering og han hjalp så mange, og var skikkelig varm og god mot folk. Så får alle vite at han har grovt seksuelt misbrukt sin unge med sin partner over lengre tid og endte opp med å ta livet sitt i fengsel  når han ble busta som den feige dritten han var.

Eh, ja.. Helsikken for en jævel... 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Denne her forsto jeg ikke helt.. Er det snakk om amerikanske millitærbaser i utlandet? Og er dette legit, eller er dette bare oppspinn? 

Det er objekter, skapninger, "anomalies", bygninger eller steder med spesielle egenskaper - alt slik forsøkes å holdes skjult og detained av SCP-foundation.

Dette er en WIKI over alle tingene. Det er litt creepy SCI-FI og noe av det er fascinerende. Og noe er weird.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Ja SCP er en spesiell type historie, se for deg militære og medisinske styrker som driver med research som prøver å holde på diverse skapninger med diverse evner. I historien jeg nevnte så mener jeg å tro at de brukte fanger (korriger meg gjerne) og ga dem alternativet til å fullføre ett oppdrag istedenfor fengselsopphold, det eneste de trenger å gjøre er å gå nedover en mørk trapp, de har kommunikasjon med personen og du leser liksom rapporten som ble skrevet. Er helt utrolig hvor nervepirrende en historie om å gå ned en trapp kan bli! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...