Gå til innhold

Nå kan Netflix laste ned neste episode automatisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som ein praktisk funksjon.

Kanskje ikkje like nyttig for alle, men muligheita til å få automatisk lasta ned neste episode medan du streamer den føregåande på wifi er nyttig for dei som er litt på farta og som kan befinne seg på plassar der det ikkje er wifi-dekning.

For min del er dette forholdsvis lite nyttig, sidan eg stort sett berre brukar Netflix på mobilen når eg er ute å reiser, og då er det stort sett dårlig med wifi dekning eller kapasitet. Når eg er heime og ser Netflix over wifi så foretrekker eg å streame på ein større skjerm enn mobiltelefonen.

Ei meir elegant løysning får min del hadde våre at ein kan velge eit par seriar der appen sjølv laster ned neste episode (og slettar dei du har sett) medan telefonen er tilkobla wifi-nett.

På den måten kunne telefonen ha automatisk lasta ned neste episode medan eg streamer på TV'en, slik at dersom eg fekk lyst til å sjå neste episode medan eg var utanfor huset så hadde episoda ligget nedlasta og klar på mobiltelefonen utan at eg hadde trengt å tenke på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For oss som har wifi med internet via mobilt bredbånd (4G) med datakvote er faktisk slik funksjonalitet skrekken, da risikerer en at månedens kvote blir brukt opp på automatiske nedlastinger. Det MÅ være mulig å skille mellom ulike wifi-nett, noen av dem er faktisk ganske begrenset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...