Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp til valg av portabel bluetooth-høyttaler

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tidligere en Sandstrøm Orion, som var grei nok til mitt bruk, men denne klarte jeg å rote vekk og trenger nå en erstatning.

Jeg er villig til å gå litt opp i både pris og størrelse for bedre lydkvalitet, men håper på å holde meg under 1 000 kr og ikke større enn 1 500 cm3

Hva går jeg for?

Endret av Dr. Brodsky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tidligere en Sandstrøm Orion, som var grei nok til mitt bruk, men denne klarte jeg å rote vekk og trenger nå en erstatning.

Jeg er villig til å gå litt opp i både pris og størrelse for bedre lydkvalitet, men håper på å holde meg under 1 000 kr og ikke større enn 1 500 cm3

Hva går jeg for?

Jeg har en billig og en dyrere høytaler...

Jeg bruker den billigste endel også, den er vanntett og heter Buddy Jensen. Kjøpte den på Elkjøp for 3-400 kr eller så, vet ikke om de har den lenger. Veldig god lydkvalitet selvom den ikke har så mye volum. Passer mer til min roligere musikksmak.

Auio Pro Addon T3 har jeg også,  Den har veldig bra lydkvalitet, den er større mer lyd og dyrere tror jeg gav over 2K i Sverige.

I Audio Pros sjanger får du også Harman Kardon Onyx den koster ca 1000 kr og kan spille høyt, men er ikke vanntett og er nok best på rocka musikk og pop. Ofte gis den gratis med en ny mobil.. En venninde fikk med en som jeg lånte hjemme, og ser diverse elbutikker og mobiloperatører har samme kampanje nå.

Ellers synes jeg JBL er bra, foretrekker den om jeg bare skulle kjøpt noe billig og bra som er lett å skaffe, og jeg synes de har ganske altspisende lyd og er vanntett. 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg hører bare bra om UE, så tror nok det er grei lyd.

Jeg har sett litt tester på YouTube, og det virket faktisk som om UE Wonderboom leverer god lyd i forhold til pris og størrelse. Jeg er bare redd for at jeg betaler mer for vanntetthet enn lydkvalitet.

Det burde uansett bli langt bedre enn hva jeg tidligere hadde...

Lenke til kommentar

Har en UE MegaBoom, og har alltid vært meget imponert over lydkvaliteten den gir. Tåler en støyt også, noe som bare er et pluss. Tror du vil bli fornøyd.

Man kan også pare de/koble de sammen, så kjenner du en med et annet UE-produkt, bør dere kunne gjør det. (Hvis du skal bruke den i parken/på stranda/på fest, osv).

Lenke til kommentar

Det er et must å ha blåtannhøytaler for mobiliteten og mobiltelefon...

Så synd det må være å ikke ha det alternativet, på værandaen eller ute ellers, standa whtvr...

Særlig ved grilling osv er det Stas... De begynner å få god lydkvalitet også med klasse D og god Dac lydbrikke, så er det utrolig hva små batterihøytalere kan fikse.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Da har jeg fått hentet min UE Wonderboom, og må si førsteinntrykket er veldig bra. Den er godt bygget, og selv om jeg kunne klart meg med en noe større enhet er størrelsen et stort pluss. Lyden er ikke fantastisk, men god nok til mitt bruk, og på en annen side temmelig imponerende om en tar pris, størrelse og vanntetthet med i beregningen.

Jeg har forresten ikke så veldig mye å sammenligne den med, men den er i hvert fall mer enn god nok til at jeg beholder den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...