Dr. Brodsky Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 (endret) Jeg hadde tidligere en Sandstrøm Orion, som var grei nok til mitt bruk, men denne klarte jeg å rote vekk og trenger nå en erstatning. Jeg er villig til å gå litt opp i både pris og størrelse for bedre lydkvalitet, men håper på å holde meg under 1 000 kr og ikke større enn 1 500 cm3. Hva går jeg for? Endret 11. juli 2018 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Lite med svar her. Jeg har nå en UE Wonderboom på vei i posten, men jeg er redd lydkvaliteten blir for dårlig. Ellers er den perfekt med tanke på størrelse, pris og robusthet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg har en HEOS:1 på badet og er veldig fornøyd med den. En kan sette på en batteripakke som varer i 8 timer. Den kobles til et nettverk via kablet eller trådløst nettverk eller kan bruke Blåtann når du tar det med rundt omkring. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2018 2 000 kr + en batterimodul er langt over budsjettet mitt. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 https://www.tek.no/artikler/test-ue-boom-2/219243 https://www.trustedreviews.com/reviews/ue-boom-2 https://www.whathifi.com/ultimate-ears/boom-2/review Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 2 000 kr + en batterimodul er langt over budsjettet mitt. Jeg ser den. Jeg kjøpte versjon #1 da den var på vei ut så fikk den til en langt hyggeligere pris. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Jeg hadde tidligere en Sandstrøm Orion, som var grei nok til mitt bruk, men denne klarte jeg å rote vekk og trenger nå en erstatning. Jeg er villig til å gå litt opp i både pris og størrelse for bedre lydkvalitet, men håper på å holde meg under 1 000 kr og ikke større enn 1 500 cm3. Hva går jeg for? Jeg har en billig og en dyrere høytaler... Jeg bruker den billigste endel også, den er vanntett og heter Buddy Jensen. Kjøpte den på Elkjøp for 3-400 kr eller så, vet ikke om de har den lenger. Veldig god lydkvalitet selvom den ikke har så mye volum. Passer mer til min roligere musikksmak. Auio Pro Addon T3 har jeg også, Den har veldig bra lydkvalitet, den er større mer lyd og dyrere tror jeg gav over 2K i Sverige. I Audio Pros sjanger får du også Harman Kardon Onyx den koster ca 1000 kr og kan spille høyt, men er ikke vanntett og er nok best på rocka musikk og pop. Ofte gis den gratis med en ny mobil.. En venninde fikk med en som jeg lånte hjemme, og ser diverse elbutikker og mobiloperatører har samme kampanje nå. Ellers synes jeg JBL er bra, foretrekker den om jeg bare skulle kjøpt noe billig og bra som er lett å skaffe, og jeg synes de har ganske altspisende lyd og er vanntett. Endret 17. juli 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Lite med svar her. Jeg har nå en UE Wonderboom på vei i posten, men jeg er redd lydkvaliteten blir for dårlig. Ellers er den perfekt med tanke på størrelse, pris og robusthet. Jeg hører bare bra om UE, så tror nok det er grei lyd. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Denne er det jeg har, som sagt ikke så høyt volum, men godt batteri og god lydkvalitet som klarer mye forskjellig musikk. https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hoyttalere/BUDDYBU/jensen-buddy-bluetooth-hoyttaler-bla Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2018 Jeg hører bare bra om UE, så tror nok det er grei lyd.Jeg har sett litt tester på YouTube, og det virket faktisk som om UE Wonderboom leverer god lyd i forhold til pris og størrelse. Jeg er bare redd for at jeg betaler mer for vanntetthet enn lydkvalitet. Det burde uansett bli langt bedre enn hva jeg tidligere hadde... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Har en UE MegaBoom, og har alltid vært meget imponert over lydkvaliteten den gir. Tåler en støyt også, noe som bare er et pluss. Tror du vil bli fornøyd. Man kan også pare de/koble de sammen, så kjenner du en med et annet UE-produkt, bør dere kunne gjør det. (Hvis du skal bruke den i parken/på stranda/på fest, osv). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Det er et must å ha blåtannhøytaler for mobiliteten og mobiltelefon... Så synd det må være å ikke ha det alternativet, på værandaen eller ute ellers, standa whtvr... Særlig ved grilling osv er det Stas... De begynner å få god lydkvalitet også med klasse D og god Dac lydbrikke, så er det utrolig hva små batterihøytalere kan fikse. Endret 17. juli 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Da har jeg fått hentet min UE Wonderboom, og må si førsteinntrykket er veldig bra. Den er godt bygget, og selv om jeg kunne klart meg med en noe større enhet er størrelsen et stort pluss. Lyden er ikke fantastisk, men god nok til mitt bruk, og på en annen side temmelig imponerende om en tar pris, størrelse og vanntetthet med i beregningen. Jeg har forresten ikke så veldig mye å sammenligne den med, men den er i hvert fall mer enn god nok til at jeg beholder den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå