RRhoads Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Da ville jeg justert instinktet litt. Det er skrikende åpenbart at hun til venstre nesten ikke rører mat. Hun til høyre, derimot, ville jeg ha passet på maten min rundt. Anonymous poster hash: 000d4...5b7 Nei, det ser ut som hun til høyre har tilgang til egen mat. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Nei, det ser ut som hun til høyre har tilgang til egen mat. Hahaha!!! 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Er ikke sikkert at hu til venstre er mye å samle på, skriker meg meg meg selvopptatt meg meg meg Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Vi lever i en overfladisk verden, lite man kan gjøre med det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2018 Nei, det ser ut som hun til høyre har tilgang til egen mat. Det ser ut som om hun spiser alt spiselig rundt seg, din mat inkludert. Anonymous poster hash: 000d4...5b7 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Sammenligningen av disse to - og det åpenbare - at hun til venstre er finest, poengterer mye av menneskets evolusjon: at vi vil ha en sunn og frisk make. Instinktivt ønsker (de fleste) hun til venstre. Hun til høyre er nok et fantastisk menneske, men fedme og overvekt vet vi fører til sykdom, og sykdom er ikke gunstig for overlevelse - instinktivt. Hilsen nerden. Du er klar over hva som folk ønsker er et resultat av kulturen man lever i? Skal ikke mange 100 årene tilbake før man foretrakk runder kvinner. Finnes også kulturer i dag der rundere kvinner foretrekkes. Det er først i dagens samfunn (fra ca 60-tallet) at tynne kvinner har vært foretrukket. Brede hofter har alltid vært tegnet på fruktbarhet. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Er du sikker på disse påstandene? 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 En ting er sikkert og det er at de siste årene har det aldri vært mer snakk om utseende og idealene blir bare mer og mer ekstreme, Sun fremgang er det ikke når folk nesten slanker seg i hjel for og ikke ha fett på kroppen. Normal vekt er det peneste for min del. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Venstre. Og, nei, hun hadde IKKE hatt godt av et par ekstra kilo. Bare nysgjerrig her altså, alle har rett på sine egne preferanser; Synes du hun burde vært tynnere? For meg ser det ut som om ingen av de trener noe særlig, og personlig liker jeg jenter i god form med veltrent kropp. Hun til venstre er brun og tynn, hun til høyre er overvektig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Du er klar over hva som folk ønsker er et resultat av kulturen man lever i? Skal ikke mange 100 årene tilbake før man foretrakk runder kvinner. Finnes også kulturer i dag der rundere kvinner foretrekkes. Det er først i dagens samfunn (fra ca 60-tallet) at tynne kvinner har vært foretrukket. Brede hofter har alltid vært tegnet på fruktbarhet. Rundere kvinner er en ting. Sykelig overvekt er noe helt annet. Endret 27. juli 2018 av L4r5 3 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Er du sikker på disse påstandene? Forsøk å ta et bildesøk i google på "early human goddess". Du har kanskje hørt om uttrykket "Rubenesque"? Søk på feks. Rubens+venus. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Rundere kvinner er en ting. Sykelig overvekt er noe helt annet. Selvsagt. Prøver bare å få fram at idealet ikke alltid har vært slik det er i dag, sånn som "nerden" forsøkte å påstå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Bare nysgjerrig her altså, alle har rett på sine egne preferanser; Synes du hun burde vært tynnere? For meg ser det ut som om ingen av de trener noe særlig, og personlig liker jeg jenter i god form med veltrent kropp. Hun til venstre er brun og tynn, hun til høyre er overvektig. Tynnere, nei. Andel fett er ganske bra. Men hun er langt i fra en 10er. Også helt uenig i at veltrente kropper er pent. Jeg liker ikke muskler. I mine øyne er den kvinnelige idealkroppen slank og elegant. Typiske eksempler er damene fra K-Pop. Veldig slanke og stramme, men uten synlige muskler. Endret 27. juli 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Forsøk å ta et bildesøk i google på "early human goddess". Du har kanskje hørt om uttrykket "Rubenesque"? Søk på feks. Rubens+venus. Her er et par eksempler, så kan du selv veie de opp mot kroppene i åpningsinnlegget: http://www.winifred.cichon.com/ideal_beauty/images/7.jpg https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfhfxd6wYeSPNNV04R03YjlM728T2yAdFwEn6ApBtMnmSHHMjo-g https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9_MW8w0TsVuEEZq-TzlNxn1YSE_NZiQ9vsX6aiRrnQKhIcyAB https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBJm2yRrldZDSIqHfyXtbm7u-06na95kfYB9S0w0iYTnRmD1F4 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRu2Dt_0t9NQZWLM8LmLV9Lj93eeWwlO2UT4bmUR9R3XgXomdV9 Er det slik å forstå at du har utført et par google-søk (før eller etter påstanden din), og dermed er sikker i din påstand? 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Det er forskjell på å ha brede hofter og å ha 40kg for mye fett. To helt forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hva er det du insinuerer? Det er ikke en hemmelighet at det først er i nyere tid at tynne jenter er foretrukket? Brede hofter har gjennom store deler av historien vært et tegn på fruktbarhet og muligheten til å føde mange barn, noe som har vært svært ettertraktet. Og hvor har jeg sagt at det er bildet i første post jeg bruker som referanse? Jeg svarte en person som sa "at vi vil ha en sunn og frisk make". Jeg sa da at idealet har variert kraftig opp gjennom tidene og er avhengig av kulturen. Og ja, denne påstanden er jeg sikker på. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Det er ingen åpenbar motsetning mellom en "sunn og frisk make", og dermed at vi insinktvis velger bildet til venstre slik som AnnonymG skrev, og det at kroppsidealet bak i historien har hatt litt slingringsrom. Det blir kun en motsetning når du tillater så stort slingringsrom at bildet til høyre går under din definisjon av "en rundere kvinne". Så hvilken er det, var påpekelsen din helt poengløs? 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Litt slingringsmonn? Twiggy. En populær modell fra 60-tallet. https://goo.gl/images/7r7bQk Maleriet "Venus at a mirror" fra 1613/1614. https://goo.gl/images/vrrTki Igjen, jeg har ikke kommentert bildet i første post. Hvorfor henger du deg opp i det? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg begrunnet veldig tydelig hvorfor jeg "henger meg opp i det": "Det blir kun en motsetning når du tillater så stort slingringsrom at bildet til høyre går under din definisjon av "en rundere kvinne"." 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Forsøk å ta et bildesøk i google på "early human goddess". Du har kanskje hørt om uttrykket "Rubenesque"? Søk på feks. Rubens+venus. At noen klarer å forveksle kunsten med folks seksuelle preferanser, er helt utrolig. Tror du virkelig at menn tente på kvinner som så ut sånn som Picasso malte dem, på Picassos tid? (Søk på picasso woman). Endret 27. juli 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg