MultiGamerClub Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Leter etter noe ok-kvalitet som gjør at jeg kan plugge headsettet direkte i kontrollen, gjerne med mic ettersom jeg ønsker og snakke med venner på ps4'en når vi spiller forskjellige spill. Har prøvd flere headset til ps4, men ingen ser ut til og være kompatible med mic'en. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 jeg bruker det trådløse ps4 headsettet. med og uten kabel. innebygget mic. helt supert, ok pris. https://www.prisjakt.no/product.php?p=2479553 lader det også med samme kabel som håndkontrollen. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg kjørte på med Hyper X Cloud 2. Råeste headsettet jeg har hatt. Fungerer meget bra til PC også Lenke til kommentar
accer Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Jeg bruker Hyper x cloud pro veldig bra Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Hørt roccat khan pro skal ha veldig bra mic og lyd. Tilbud på maxgaming nå til 650kr. Har bestillt dem selv, men har ikke fått de enda, så kan ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Hei , bruker dere bare head settet rett i kontrolleren da ? Hvordan blir lyd i forhold til å høre hvor spillere er osv ? Trenger nytt headset å lurer på å kjøpe Steelseries Artic Pro WIreless... Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 28. juli 2018 Del Skrevet 28. juli 2018 Rett i kontrollen, ja. Hører bra hvor de er, men er bedre i PC med Hyper X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå